Aviseringar
Rensa alla

Tjejer njuter mer av sex än killar


Ämnesstartare

SUKOF:

Men är du efterbliven eller har du bara lässvårigheter?
Har jag sagt att det INTE är skönt mellan orgasmerna? Nä, dåså.

du skrev: tror inte på att... alltså tror du inte på att det alltid är skönare för oss mellan orgasmerna, vilket det är om man har en bra pojkvän lr vad du nu har! [tired]


   
SvaraCitera

Jessiiica:

du skrev: tror inte på att... alltså tror du inte på att det alltid är skönare för oss mellan orgasmerna, vilket det är om man har en bra pojkvän lr vad du nu har! [tired]

Men hur fan kan du säga det? Har du varit kille nångång eller? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Men hur fan kan du säga det? Har du varit kille nångång eller?

Kvinnor/tjejer är som duracell kaniner vi bara går och går och kan ha det hur jävla skönt som helst, det kan inte killar för när dem får det lika skönt som vi vilket är typ 1 gång då är det klart fattar du?? med andra ord vi har det skönare [cheers]


   
SvaraCitera

The truth is we'll never know.


   
SvaraCitera

Jessiiica:

Kvinnor/tjejer är som duracell kaniner vi bara går och går

Eh, nä. Inte direkt. Efter varje orgasm blir det svårare och svårare att komma om det ska ske under samma sexakt. Sedan kan man exempelvis bli torr om det pågår för länge.
Men du kanske är en levande glidmedelstub?

Jessiiica:

det kan inte killar för när dem får det lika skönt som vi vilket är typ 1 gång då är det klart fattar du??

Källa på det eller? Och vadå "lika skönt som vi", när dom kommer får dom orgasm. Det är inte direkt så att vi tjejer under en sexakt svävar på en "kill-orgasm" hela vägen.

Sen å andra sidan sägs det att den kvinnliga orgasmen är mer intensiv än mannens orgasm. Just därför tror jag att mannen har det skönare under sexakten än kvinnan.
Varför? Dels för att det borde väga upp. Och dels för att mannens ollon lite snyggt kan jämföras med kvinnans klitoris. Klitoris stimuleras oftast inte under in och ut-proceduren, dock stimuleras ollonet hela tiden.
Och ja, vi har G-punkten som knådas under in och ut-proceduren, men inte ens 50% av världens alla kvinnor kan komma på det sättet. Jag är en av dom.

Påstå inte att jag har haft dåliga sexpartners eller att jag är oerfaren. Jag är nog garanterat mer erfaren än dig och jag tänker iallafall innan jag börjar skriva som om jag vet något när jag inte alls har någon koll.

Det handlar om vad man tror. Ingen kan uppleva båda.

Är vi klara med varandra nu? BRA. Jag orkar inte diskutera med blondiner. Dold text: Eller random DaH, ja har en WinDowS-brudar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arthur89:

En tjej kommer flera gånger under sex

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejen har mer än dubbelt så många känsel trådar så dom känner mer, med andra ord blir mer stimulerade. sen att det tar längre tid för dom att komma har inget med de att gör[no-no]


   
SvaraCitera

Arthur89:

En tjej kommer flera gånger under sex

Struntprat. Är inte alla tjejer som kommer flera gånger, är inte ens alla som kommer någon gång. [no-no]


   
SvaraCitera

Det är ju individuellt.


   
SvaraCitera

Jag har kattungar i bilen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vilken idiot du är som skapat tråden...det är få tjejer som kommer varje gång dom har sex, ni killar kommer iaf varje gång.
jag har ALDRIG kommit under sex eller med en kille överhuvudtaget, oj vad jag har det bra jämfört med er stackars killar.

sen har blir ju killars ollon (motsvarigheten till tjejers klitoris) stimulerat hela tiden under sexet, alltså när man knullar, det blir ju inte våran klitoris, hade jag haft klitorisen i fittan nog fan hade jag väl kommit då(och de hade varit mkt skönare ) men ni har förtur liksom de e enklare för er.

killar kan btw också komma flera gånger och jag tror fan de e vanligare att killar gör det. jag menar inte nu direkt på raken efter varandra men dom kan ha sex några gånger på en natt och komma alla gångerna, endel kan även fortsätta direkt även fast dom kommit.

blir så jävla arg när jag hör nån som påstår att sex är skönare för tjejer, IN MY ASS.


   
SvaraCitera

orka vara porrskadad


   
SvaraCitera

Arthur89:

En tjej kommer flera gånger under sex

Nej, inte nödvändigtvis.

SUKOF:

Just därför tror jag att mannen har det skönare under sexakten än kvinnan.
Varför? Dels för att det borde väga upp.

Nu tror jag i och för sig långt mer på din teori än TS, men det är lustigt att du i ditt flamerampage med fokus på att hon faktiskt inte kan veta, slänger in "tror" och "borde" lite här och där. [bigsmile]

Sen, om jag får delta lite här, så är det faktiskt ingen enorm stimulans av ollonet under själva sexakten som man känner, utan det mesta som känns sådär extremt mycket är koncentrerat till den sista halvminuten innan man kommer.

Truth is, ingen vet. Vissa teorier må vara bättre underbyggda än andra, men ingen vet (förutom de som opererat sig och kan jämföra med en samplesize på åtminstone 5 sexpartners före och 5 efter).


   
SvaraCitera

Jessiiica:

med andra ord vi har det skönare

Det är väl hur individuellt som helst?


   
SvaraCitera

Unexpected:

orka vara porrskadad

[love]


   
SvaraCitera