Aviseringar
Rensa alla

Tjejer och killar , kärleksprat


Ämnesstartare

Har ni varit kära och sedan blivit krossade , jag och en kille hade precis fått ett förhållande och då för 2 dagar sedan jag märkte att han är otrogen och har haft ett förhållande i 2 års tid med en tjej ... Någon som varit med om liknande vad gjorde ni ? 🙂 tacksam för alla svar 


   
Citera

Mitt ex var otrogen mot mig, med sitt ex, kändes sådär.


   
SvaraCitera

min älskade morot var en gång otrogen


   
SvaraCitera

Blivit KROSSADE låter så jävla brutalt xD

 


   
SvaraCitera
time
 time

Blev du alltså nyss tillsammans med en kille som egentligen hade flickvän sen två år eller har jag missförstått något? 


   
SvaraCitera

Aldrig blivit krossad, men kände mig rätt tom efter att ha slutat träffa en tjej (pg flytt) jag brukade träffa. Insåg inte att jag hade känslor för henne förens då. Det var ju inte så jättekul direkt, kan inte föreställa mig hur det känns att få hjärtat krossat.  


   
SvaraCitera
reben

ja tänk på ngt du vill i framtiden även om d e orimligt tänk bara på de gå hem o andas djupt o tänk på de konstant hjälper några veckor om man har tur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Blev du alltså nyss tillsammans med en kille som egentligen hade flickvän sen två år eller har jag missförstått något? 

Aa jag och en kille har hållt på med varandra en längre period och nu kände vi att ett förhållande är dags men för typ nån dag sen fick jag reda på att han har en flickvän och dom har varit tillsammans i 2 år och det känns som att något hugger i hjärtat och detta var min första kärlek jag har ALDRIG kännt en sån här känsla ...... 🙁 ..... O jag vet inte hur jag ska prata med honom för han gömmer sig från saningen 


   
SvaraCitera

Såradtjej:

Aa jag och en kille har hållt på med varandra en längre period och nu kände vi att ett förhållande är dags men för typ nån dag sen fick jag reda på att han har en flickvän och dom har varit tillsammans i 2 år och det känns som att något hugger i hjärtat och detta var min första kärlek jag har ALDRIG kännt en sån här känsla ...... 🙁 ..... O jag vet inte hur jag ska prata med honom för han gömmer sig från saningen 

Skälla ut honom och sedan kapa all kontakt, är vad du borde göra.


   
SvaraCitera

isola:

Skälla ut honom och sedan kapa all kontakt, är vad du borde göra.

Men tänk om han har en jävligt bra anledning/förklaring?


   
SvaraCitera

Sandor:

Men tänk om han har en jävligt bra anledning/förklaring?

Som skulle vara typ? Kan inte komma på någon bra anledning själv till att styra två förhållande utan partners vetskap


   
SvaraCitera

FruLiten:

Som skulle vara typ? Kan inte komma på någon bra anledning själv till att styra två förhållande utan partners vetskap

Ensamhet. Kåthet. Osäkerhet. Kan fylla på. Eller så kanske han trodde att hon gillade pylogomi.


   
SvaraCitera

Sandor:

Ensamhet. Kåthet. Osäkerhet. Kan fylla på. Eller så kanske han trodde att hon gillade pylogomi.

"Bra" anledningar 


   
SvaraCitera

Sandor:

Men tänk om han har en jävligt bra anledning/förklaring?

det finns ingen.


   
SvaraCitera

Såradtjej:
Har ni varit kära och sedan blivit krossade , jag och en kille hade precis fått ett förhållande och då för 2 dagar sedan jag märkte att han är otrogen och har haft ett förhållande i 2 års tid med en tjej ... Någon som varit med om liknande vad gjorde ni ? 🙂 tacksam för alla svar 

Ja jag blev dissad groft en gång men nu tycker jag att det var patetiskt av henne att bete sig som hon gjorde, inte bara mot mig utan mot andra. Hon fick för sig något som jag inte kommer ihåg nu.

Ja det är tråkigt det som hände dig men han måste ha vart dum i huvudet som ville va ihop med dig men redan hade ett förhållande, det var inte ditt fel, han tänkte fel från början.


   
SvaraCitera