Aviseringar
Rensa alla

Tjejer(och killar om ni känner att ni kan tillföra något vettigt) jag behöver råd och tips gällande maktspel i förhållanden o


Ämnesstartare

Jag har varit tsm med min pojkvän i snart ett år nu, han är underbar och jag älskar honom över allt annat,och är ganska säker på att han älskar mig med:) det är bara att jag känner att det senaste så har det väl svalnat lite mellan oss, han är skriver inte direkt sms om hur mycket han älskar mig längre om man säger så. Nu för ett tag sen så var han jättetyst och allmänt off i några dagar när jag försökte prata med honom och detta förklarade han senare med att han kände att han behövde ta det lugnt och va ifred ett tag(inte bara från mig påstår han) och detta förstår jag ju att man behöver va ibland, men eftersom han inte sa vad det var förens efter denna perioden så hann jag blev ganska orolig att det kanske hade med oss att göra, han säger ju att det inte har något med mig att göra osv men jag kan inte riktigt släppa att han behöver en paus från att prata med mig ändå. Känns lite som det pågår ett maktspel i vårat förhållande och nu är det som att jag oroar mig och försöker hålla fast honom medans han bara försvinner längre och längre bort. Det är som att det bara är jag som oroar mig för att förhållandet ska ta slut och han är inte det minsta orolig att han ska förlora mig och då känner jag mig underlägsen i förhållandet om ni fattar,hur ska jag göra för att få honom att "tråna" efter mig igen och kanske inte ta mig för givet:P några tips?[smile] skulle uppskattas!


   
Citera

jessi_love:

,hur ska jag göra för att få honom att "tråna" efter mig igen

var dig själv och hoppas att han gör det
finns liksom inget annat att göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jessi_love:

hur ska jag göra för att få honom att "tråna" efter mig igen

1. Var dig själv.
2. Visa att du bryr dig och älskar honom.
3. Håll tummarna!


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

finns liksom inget annat att göra

Man kan var någon annan [wink]


   
SvaraCitera

jessi_love:

några tips?[smile] skulle uppskattas!

Ge honom det utrymme han vill ha. Om det till slut leder till att ni gör slut, så är det så. Han kommer bara blir mer och mer irriterad om du kväver honom.

Jag har själv gjort detta. Överöst den andre med kärlek när denne drar sig bort alltså. Tryckte bara bort henne ännu mer.


   
SvaraCitera

låt honom vara ifred, efter ett år borde han veta att du finns kvar för honom. Och styckesindela nästa trådstart [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

låt honom vara ifred, efter ett år borde han veta att du finns kvar för honom.

[n]


   
SvaraCitera

jessi_love:

hur ska jag göra för att få honom att "tråna" efter mig igen

Tror att du ska låta honom få ta hand om och tänka på sig själv lite, snarare än att fokusera på dig. Säger han att det är det han vill så låt honom göra det liksom. Kan hända att han inte själv vet vad som är problemet.

jessi_love:

inte ta mig för givet

This:

Rambo:

2. Visa att du bryr dig och älskar honom.


   
SvaraCitera

jessi_love:

han är skriver inte direkt sms om hur mycket han älskar mig längre om man säger så.

Lolz.. Måste man göra det för att bevisa att man tycker om dig eller? [zzz]


   
SvaraCitera

Vill han vara ifred så låt honom vara ifred ett tag.[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lolz.. Måste man göra det för att bevisa att man tycker om dig eller? [zzz]

Haha ne det är klart man inte måste men nått sånt kanske kunde lugna mig lite när jag känner mig osäker på hans känslor för mig. Om han knappt pratar med mig på 5 dagar och inte visar något intresse till att göra det heller så tkr i alla fall jag att det inte är så konstigt att man blir lite osäker,elr?[blush] Klart jag hellre skulle vilja att han visade att han älskade mig med handlingar istället för ord men känner inte att jag får så mycket sånt[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Vill han vara ifred så låt honom vara ifred ett tag.[confused]

Det är klart men när han blev så här tyst så sa han inte ens att han ville va ifred trotts att jag frågade flera gånger va det va för fel, och sen saknar ju jag honom när jag inte pratar med honom även om inte han saknar mig[blush]


   
SvaraCitera

jessi_love:

Det är klart men när han blev så här tyst så sa han inte ens att han ville va ifred trotts att jag frågade flera gånger va det va för fel, och sen saknar ju jag honom när jag inte pratar med honom även om inte han saknar mig[blush]

Well you ain't winning him back by choking him.


   
SvaraCitera
mynona

Strunta i det hela och låt honom ta kontakt nästa gång. Ägna dig åt andra intressen. En kontakt är bara värt något om den är ömsesidig i alla fall.


   
SvaraCitera

jessi_love:

jag oroar mig och försöker hålla fast honom medans han bara försvinner längre och längre bort.

Kanske är det så att du är på och efterhängsen så det räcker för er båda, och då drar han sig undan för att få mer distans vilket bara gör att du blir ännu mer efterhängsen och så har ni en ond cirkel.

Något jag märkt i mina egna förhållanden är att om den andra visar för mycket tillgivenhet för mig känns det inte som om jag kan ge något tillbaka för då blir det för mycket och det blir ett kvävande förhållande. Till slut tröttnar jag och tappar intresset.


   
SvaraCitera