Aviseringar
Rensa alla

Tjejer och WoW? 😉


Ämnesstartare

Finns kanske redan en sån här tråd men ah. Ville bara fråga, vad tycker ni om tjejer som spelar WoW? 🙂 Jag har spelat det *host* inte alls 2,5 år nej nej inte alls. Men folk har sagt till mig att det är nördigare när tjejer spelar än killar, och även att dom tycker det är coolt när tjejer gör det. Så, vad tycker ni? :). Också, jag har inte spelat på typ 2 månader nu, men jag funderar på att börja igen, ska jag eller inte? Vad tycker ni? Är det värt att slösa tid på det? Det är inte så att jag skulle skippa att göra andra saker för att spela, utan mer nån gång då och då när jag annars inte skulle gjort nåt alls ;D. Höhö :].


   
Citera
Ämnesetiketter

tycker det är ashett, en aktivitet att genomföra med sin flicka. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Anledningen till att det är coolt när tjejer spelar WoW är att så få gör det. Och det är inget jag bryr mig om.


   
SvaraCitera

Är väldigt nördig. Men inom så många olika områden att det liksom nullifieras, dvs jag är fullt normal osv [surprised]
Har ett vanillakonto + ett nyare - mest pga behöver lvl 80 chars till jävla Cataclysm. Sen ska jag aldrig mer spela det skitspelet.

Börja inte igen.

Dold text: Spela EvE ist.
Edit: Dold text: Alternativt vänta till Old republic kommer ut, verkar hettttt


   
SvaraCitera

Slösade själv bort 3 år av mitt liv på WoW. Mitt råd är att du avstår från det och gör nåt vettigt istället.


   
SvaraCitera

/care


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cowell:

avstår från det och gör nåt vettigt istället.

haha finns inget vettigare att göra än att ha kul ;D (a'


   
SvaraCitera

Tycker det är töntigare när tjejer spelar wow och gör någon grej av det typ "jag är tjej och gamer, jag spelar wow och cs visst är jag tuff och alternativ [wink]". Spela WoW är töntigt, men mer töntigt om man tycker det är coolt [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Tycker det är töntigare när tjejer spelar wow och gör någon grej av det

haha jaa klart, men jag menar om du skulle fråga nån tjej vad hon brukar göra på fritiden, och hon skulle svara att hon spelar wow ibland, skulle du tycka hon var nördig då? 😉


   
SvaraCitera

lysmask:

haha jaa klart, men jag menar om du skulle fråga nån tjej vad hon brukar göra på fritiden, och hon skulle svara att hon spelar wow ibland, skulle du tycka hon var nördig då? 😉

Nej mest töntig [sad]

Gillar nörderi, gillar ej wow


   
SvaraCitera

Det är nördigt att spela wow. Oavsett om man är kille eller tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Det är nördigt att spela wow.

varför det då? ;pp


   
SvaraCitera

lysmask:

varför det då? ;pp

Har du aldrig fått höra "äh fan ni får dra nu, vi ska raida" eller?! [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

McLuver:

töntigare

Oh, fast det gäller väl ändå de flesta slags pretentioner? Både töntiga och seriösa. Vet ej vilket jag tycker är mest pinsamt [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Har du aldrig fått höra "äh fan ni får dra nu, vi ska raida" eller?!

haha, neej x) men om man inte raidar då? 🙂 bah spelar när alla ens kompisar är upptagna? x)


   
SvaraCitera