Aviseringar
Rensa alla

tjejer på bänkpressen?


Ämnesstartare

hur reagerar killar på när tjejer ligger och kör bänkpress och lyfter upp 20 kilors hantlar egentligen :(?


   
Citera

Heter du Emilia?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryr mig inte om andra personer när jag är i gymmet


   
SvaraCitera

Dom bryr sig antagligen inte.


   
SvaraCitera
Gifted

angel_dead:

hur reagerar killar på när tjejer ligger och kör bänkpress och lyfter upp 20 kilors hantlar egentligen :(?

Är det två olika frågor?

Jag menar, att köra klassisk bänkpress och lyfta hantlar är två helt olika övningar...

Men reagerar, nae... har en (tjej)kollega som använder 25-kiloshantlar i vissa övningar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Är det två olika frågor?

de e två frågor
men liksom en liten kort tjej dom på 1,50 som står och lyfter 20 kilos hantlar och har sjukt stora muskler för att vara tjej?
hur reagerar killar egentligen på det? känner mig personligen uttittad. undrar vad dom tänker på.

Ending Jon:

Heter du Emilia?

nej, men funderar på att byta namn till det 😀


   
SvaraCitera
Gifted

angel_dead:

men liksom en liten kort tjej dom på 1,50 som står och lyfter 20 kilos hantlar och har sjukt stora muskler för att vara tjej?

Tja, min kollega är väl 1.60 ca...

angel_dead:

hur reagerar killar egentligen på det? känner mig personligen uttittad. undrar vad dom tänker på.

Du inser väl att det är rätt ovanligt att vara så stark, och att gymma seriöst när man är tjej? Sådant drar till sig uppmärksamhet.

Jag själv är 1.67 lång, och när jag bänkar 80-90kg så drar det ibland blickar också...

Så är livet, det som är ovanligt drar till sig uppmärksamhet. Vissa gillar det, andra inte. Men jag misstänker att du till ganska stor del gillar det, så var glad för det.

Det killen tänker är antagligen en blandning av avund, nyfikenhet och allmänt intresse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Det killen tänker är antagligen en blandning av avund, nyfikenhet och allmänt intresse

skönt 🙂


   
SvaraCitera

I wanna do that.


   
SvaraCitera

20? [shake] Hade nog inte reagerat nämnvärt, men med tanke på att de flesta tjejer kör med 1 och 2-kilos hade jag nog funderat på det när jag vänt ryggen till. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Blir både imponerad och lite generad. Har inte tränat på jättelänge. Men en gång jag tränade gick en snygg vältränad tjej och tränade samtidigt. Hon var inte upp-pumpad. Såg bara ut att vara stark. Jag kunde inte låta bli att gå efter och kolla vikterna. Det visade sig att hon hade mycket tyngre vikter än vad jag klarade av! Lite pinsamt men häftigt ändå. Där fick man som trodde man vara starkare än alla tjejer!


   
SvaraCitera

Jag tycker det är kul att det finns en brud som inte står på cross walkern för en gångs skull. Men jag bryr mig inte speciellt mycket om andra på gymmet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska du se vilka blickar de läggs när irene andersson kommer och bara sitter vid receptionen på gymet. Sånt gillar vi 🙂 Är roligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Där är hon nerdeffad också... annars är de ju lätt 10kg till,där ligger nog 90% av alla "biffar" här på forumet i lä.

Hon är förövrigt proffs i byggning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ignorerar människor i gymmet, om dom inte nu vill prata med mig


   
SvaraCitera