Aviseringar
Rensa alla

tjejer som är förstora där nere!


de ä ba knulla ju![bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äntligen en tråd om storleken på tjejen,allt har ju varit så fixerat vid killen tidigare!!


   
SvaraCitera

010201:

Om tjejens slida är för stor och killens kuk är lite mindre en genomsnittet.

Varför blir det då alltid killens fel för att han har en liten kuk?

Tjejer gillar drama, om sexet inte blev så bra så skyller dom automatiskt på dig (oftast)... Jag tycker t ex inte att jag har liten kuk för att en tjej har en stor fitta... -> inte mina erfarenheter men killsnacket går ju konstant runt!

jag töjjer ändå ut dem före eller senare med min, jag blir varje helg bekräftad av kvinnor som gillar storleken av min (;

Dock har jag bara haft en tjej som whinat över mig, det var pga att jag var så jävla full så jag inte fick upp den, hon försökte allting, var sjukt kul att se kvinnan vara så kåt, hon var en riktigt fin en också så lite ångest dagen efter att det inte blev något trots allt...

PS: Tjejer klagar nästintill ALDRIG ändå så ni killar som är oerfarna, INGET ATT OROA SIG ÖVER!!!! Om hon vet att det är din första gång tycker hon säkert att du är gullig... Man är inte expert efter en gång heller, det tar nog mer än ett tiotal gånger innan you know your thing! for starters...


   
SvaraCitera

Vanligtvis så anpassar sig fittan till kukstorleken under samlagets gång så det vill till att kuken är pytte för att det inte ska kännas något för tjejen.
Men varför skuldbelägga någon? Det där är fysiska egenskaper som är väldigt svåra att påverka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Vanligtvis så anpassar sig fittan till kukstorleken under samlagets gång

[confused] nej. de gör den ju inte alls! Nästan alla tjejer jag har vart med har vart slappa! 2 st har känts bra, var av en var oskuld.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Något säger mig att tjejer inte går ut med mentaliteten att de söker efter en partner efter storleken på dennes penis.

då tror du fel!


   
SvaraCitera

tolvan:

nej. de gör den ju inte alls! Nästan alla tjejer jag har vart med har vart slappa!

Haha ok, vad har du varit med för tjejer? De måste ju ha fött typ fem barn.


   
SvaraCitera

Få unga tjejer är slappa som någon som fött flertalet barn. Men oerfarna killar med ickefärdigväxta kukar och mindervärdeskomplex kanske tror det.


   
SvaraCitera