Aviseringar
Rensa alla

Tjejer som först visar intresse men sedan spelar svåra


Ämnesstartare

Först bjuder de ut en på typ fika. Man förstår att hon är intresserad på något vis, för vilka tjejer bjuder ut killar som de inte är intresserade av? Sedan när man börjar snacka och så oftare och är väldigt sugen på att träffa henne igen så spelar hon svår. typ är upptagen med en massa skit. Har inte tid att prata ens. sedan när man bara låter henne vara så börjar hon kontakta med en igen. Men det leder inte någon vart och tillslut verkar allt intresse ha dött ut eftersom det aldrig blir av att man sågs.

Varför gör vissa tjejer på detta vis?


   
Citera
Ämnesstartare

Skulle tro att de är osäkra på sig själva och vad de egentligen vill. Eller så ville de bara ha uppmärksamhet och när de väl fick det så tappade de intresset.. det finns många sånna tjejer.


   
SvaraCitera

Du är antagligen för på


   
SvaraCitera

för att de inte vet vad de vill!!!! det är inte så himla lätt att veta det. faktiskt!!!!!!!


   
SvaraCitera

Jag är själv så, och jag tror det beror på att jag är rädd för att killen ska tröttna på mig, som händer typ alla hela tiden... Det är också en osäkerhet över vad man ska göra o inte...som får en att backa tillbaka och hellre spela säkert genom att inte vara påflugen... '' Men det är idiostiskt att gå runt o tänka på hurvida man ska va etc. då det inte finns några regler FÖFAN!!... Slappna av.. tänk inte framåt.. Vänskap och kärlek är inget spel, men folk går runt o flyttar pjäser o planerar, som om om det vore just det^^ [shake]


   
SvaraCitera

OCh...folk som leker med andra människor på ett visst sätt hela tiden... är väl rädda för att bli dumpade också''...de skapar en bild för killen/tjejen som verkar intressant o väcker lust för personen... Det här med avvaktandet...är väl en sorts lek' då jag som tjej kan hålla koll på killen, o aldrig känna mig avrejektad. Medan jag bygger upp en sorts relation jag har kontroll över, o han är helt lost i. Idiotiskt men fullkomligt förståeligt och vanligt i världen. På det här sättet slutar man ensam. [no-no]


   
SvaraCitera

dom är
A, dumma i huvudet
B, inte intresserade längre


   
SvaraCitera

Hon tappade väl intresset.


   
SvaraCitera

Slightlymad:

Sedan när man börjar snacka och så oftare och är väldigt sugen på att träffa henne igen så spelar hon svår. typ är upptagen med en massa skit. Har inte tid att prata ens. sedan när man bara låter henne vara så börjar hon kontakta med en igen.

Skulle någon kvinna bete sig så mot mig så skulle jag säga ifrån direkt.


   
SvaraCitera

Slightlymad:

Men det leder inte någon vart och tillslut verkar allt intresse ha dött ut eftersom det aldrig blir av att man sågs.

Varför gör vissa tjejer på detta vis?

Classic, då säger jag, ska vi hyra film? :DDDDD Vilket alltid resulterar i att jag lever upp till mitt namn som jag har på denna sida... efter det så är dem inte så svåra längre, dem kommer för eller senare på under kvällens gång att jag är bäst? (;

nämen seriöst....

det är så... Så hyr film o get it going, efter man gjort det är dem inte så svåra längre... om dem fortsätter så spela svår å överlägsen o visa att du är dominant, ta det du vill ha brukar jag tänka med sådana tjejer?

obs: använd aldrig våld, var aldrig elak på ett "elakt" sätt, hoppas du fattar... tänk på hennes känslor även där för ingen är känslolös förutom psykopater osv... det normala bara att du visar att du är dominant typ... har hon något att göra så får hon planera om o säga till dem andra att hon "lovat dig först" 😛 ifall hon ska göra ngt som hon kan slippa...


   
SvaraCitera

sexmeister:

obs: använd aldrig våld

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett tips för att inte falla för frestelsen att smsa med henne är att ta bort hennes nummer från telefonen! Så då tänker du automatiskt några gånger extra innan du letar upp det! =)


   
SvaraCitera

Hon spelar nog lite svår.. eller så vill hon bara ha uppmärksamhet. Men det är ju individuellt.


   
SvaraCitera

vet en kille som klagade på en tjej på att hon var för "på," han tyckte att det hade varit bättre om hon hade spelat svårfångad[rolleyes]


   
SvaraCitera
seasaw

varför detta spel? buhu, börjar seriöst gråta [cry]


   
SvaraCitera