Forumet - Tjejer som klär och beter sig gulligt

Tjejer som klär och beter sig gulligt

2053 0 48
Jag tänder på/går igång när tjejer klär sig gulligt. T.ex ha rosa myskläder och två tofsar etc... Även suger lite på tummen och låtsas vara 7-9 år. Alltså när tjejer visar att dom vill be omhändertagna på något sätt [blush]

Tycker ni det är normalt? Skulle ni gå med på att göra det med er pojkvän?

(Alltså en ganska normal kille)

Så jag undrar vad ni tycker? Är det normalt? Skulle ni gå med på att göra det med er pojkvän?

Känner ni killar som mig? Finns det tjejer som har en kille som också tänder på det?

Spana också in:

F.ö tror jag att man brukar benämna dem som "lolitas"(exakt vart det kommer ifrån vet jag inte). Sedan skulle jag tro att du nog inte är helt säker på vad du riktigt känner, eller att du misstolkar dina känslor (i brist på bättre ord). Att känna ett kall att beskydda små flickor kan väl alla känna (om man ser ur ett evolutionsmässigt perspektiv) men att gilla dom på ett sexuellt plan är något helt annat.
Om min pojkvän föreslog att jag skulle bete mig som en sjuåring så skulle min reaktion inte vara positiv direkt.

isola:

Är det bara jag som fattar att detta är

Tror inte det ändå, vhajfs intresse för icke-virtuella kvinnor var väl begränsat till att skratta åt dem om de blivit utsatta för övergrepp och kalla dem fula.