Aviseringar
Rensa alla

Tjejer som "kollar in" andra tjejer.


Ämnesstartare

Hur kommer det sig att tjejer verkligen spanar in andra tjejer tex på t-banan eller bussen... när någon går förbi?

Deras blickar är som "Fan va ful du är- blicken går neråt och tittar noggrant" (Avundsjuka?) och efter ett tag tittar bort... Jag menar är detta för att se efter tips eller för att se om tjejen är verkligen fin/vacker/snygg?

Lite lustigt.[ops][rolleyes]


   
Citera
Ämnesstartare

xparn:

Fan va ful du är- blicken går neråt och tittar noggrant" (

hatar äckliga fjortisbrudar som gör så. liksom tittar uppifrån och ner och höjer på ögonbrynen typ eeeh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

hatar äckliga fjortisbrudar som gör så. liksom tittar uppifrån och ner och höjer på ögonbrynen typ eeeh

Precis.


   
SvaraCitera

De och knulla är de enda dom har lärt sig i livet, man borde tycka synd om dom [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

hatar äckliga som gör så. liksom tittar uppifrån och ner och höjer på ögonbrynen typ eeeh

Men så gör killar oxå på badstränder, scannar uppifrån o ner, lr nerifrån o upp. man gör så när man vill para sig med personen tror ja.
fast fjortistjejer gör nedlåtande så då kan man blinka till dom fast då höjer dom ännu mer på ögonbrynen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flodhästen:

Men så gör killar oxå på badstränder, scannar uppifrån o ner, lr nerifrån o upp. man gör så när man vill para sig med personen tror ja.
fast fjortistjejer gör nedlåtande så då kan man blinka till dom fast då höjer dom ännu mer på ögonbrynen.

Killar gör det för det mesta för att dom tycker att någon är het eller söt...

Tjejer är antingen lebbar eller så har dom ingen respekt för andra tjejer, eller så är det bara att dom gillar kläderna[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

hatar äckliga fjortisbrudar som gör så. liksom tittar uppifrån och ner och höjer på ögonbrynen typ eeeh

Er du ofreeesch ellerr? [confused]


   
SvaraCitera

xparn:

ingen respekt för andra tjejer, eller så är det bara att dom gillar kläderna

Respekt för andra tjejer saknas helt klart, och själv brukar jag granska vissa tjejer som klär sig snyggt om jag inte har något bättre för mig. [rolleyes]

Tickstart:

Er du ofreeesch ellerr?

Vi är inte som de, bara.
det lustigaste med sådant beteende är att det är exakt samma början för killar som tjejer (de granskar en uppifrån och ned), men medan killarna ler, blinkar eller visslar höjer tjejerna på ögonbrynen eller viskar något till sina vänner som fnissar.
Får man sådan respons vet man att man klär sig rätt. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Er du ofreeesch ellerr?

ingen har väl gjort så på senare tid men typ i högstadiet gillade fjortisar att göra så mot mig, baa för jag va emo. [cool]

overdose delusion:

killarna ler, blinkar eller visslar höjer tjejerna på ögonbrynen eller viskar något till sina vänner som fnissar.

haha precis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hört talas om att jämföra sig själv med andra personer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte vad som är lustigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

baa för jag va emo. [cool]

[confused] *scrollar nerifrån och upp*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Hört talas om att jämföra sig själv med andra personer?

Ja det har jag...

Fy fan:

Förstår inte vad som är lustigt.

nobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xparn:

nobb

Lär dig stava.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan:

Lär dig stava.

Det är inte så att jag ville stava rätt, låter roligare än bara noob.


   
SvaraCitera