Aviseringar
Rensa alla

Tjejer som sitter bredbent


Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
penja

Image

jag på tuben.

nä, nu ska jag sluta posta bilder. tack för mig.


   
SvaraCitera

mrman:

lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Tycker snarare det utstrålar... att man tycker det är bekvämt?

exakt.. inte tänkt tanken av maktutövning. tror det är extremfeminister som tolkar saker fel..

tobbish, läste du om resedent evil 5? att folk blev sura för att en vit kille var nere i afrika o sköt svarta zombier, dom såg det som rasistiskt.. herre gud?

jag är själv mörkhyad och reagerade inte alls när jag spelade spelet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fjarrkontroll:

tobbish, läste du om resedent evil 5? att folk blev sura för att en vit kille var nere i afrika o sköt svarta zombier, dom såg det som rasistiskt.. herre gud?

Har inte läst, men det låter för mig en aaaning överanalyserande! Det går ju att hitta rasistiska spår i det mesta, om man väljer att ha ser saker med det ögat!

Jag tycker det är skillnad på något som är direkt rasistiskt, och något som görs rasistiskt för att någon med för lite tid sitter och försöker hitta saker. Som att glassen 88:an skulle heta det p.g.a. 8:e bokstaven är H, och att två H:n inte kan stå för annat en Heil Hitler... då har man ju fan problem om man inte kan se två 8:or utan att direkt göra den kopplingen.

Det kan ju lika gärna stå för Helly Hansen?
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Som att glassen 88:an skulle heta det p.g.a. 8:e bokstaven är H, och att två H:n inte kan stå för annat en Heil Hitler... då har man ju fan problem om man inte kan se två 8:or utan att direkt göra den kopplingen.

^^

Tobbish:

Det kan ju lika gärna stå för Helly Hansen?

ja, det hela säger ju mer om personen som kom fram till slutsatsen..


   
SvaraCitera

höna:

ska ha den veckan ut

KANSKE INTE SKA LOGGA IN NGT MER I VECKAN DA!!!!

[blush]


   
SvaraCitera
höna

Blivande_japan:

KANSKE INTE SKA LOGGA IN NGT MER I VECKAN DA!!!!

LITE SEXIG EREN JUH[wink][wink]


   
SvaraCitera

höna:

LITE SEXIG EREN JUH

[no-no]


   
SvaraCitera

jag har läst att en kille särar automatiskt mer på benen då han sitter och han ser en upphetsande tjej han är intresserad av [bigsmile] så detta är väl bara ett tecken på att kille ofta ser det eller tänkter på tjejer och blir lite varma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter sjukt bredbent just nu.


   
SvaraCitera