Aviseringar
Rensa alla

Tjejer som snusar?


Ämnesstartare

Att tjejer snusar är ju ganska ovanligt, och jag får olika reaktioner när folk märker att jag snusar så jag är lite intresserad vad ni tycker?
Själv känner jag ingen annan tjej som snusar längre, bara killkompisar.

1. Snusande tjejer, vissa tycker det är "coolt" att en brud pallar den starka smaken som tydligen är "manligt" och vissa säger bara helt enkelt "tjejer ska inte snusa" utan att igentligen ha nån förklaring. Vad tycker du?

2. Känner du nån tjej som snusar?

Att höra som tjej att jag inte borde snusa just pga att jag är tjej får mig liksom att fundera varför. Varför är det äckligare på tjejer för?


   
Citera

Jag tänker: antingen lesbisk eller WT..[ops]


   
SvaraCitera

savemeimlost:

1. Snusande tjejer, vissa tycker det är "coolt" att en brud pallar den starka smaken som tydligen är "manligt" och vissa säger bara helt enkelt "tjejer ska inte snusa" utan att igentligen ha nån förklaring. Vad tycker du?

Jag tycker det är mer hälsosamt än att röka och på så sätt bra.

savemeimlost:

2. Känner du nån tjej som snusar?

Känner 4 tjejer som snusar/snusat.. och vet massa andra.


   
SvaraCitera

savemeimlost:

1. Snusande tjejer, vissa tycker det är "coolt" att en brud pallar den starka smaken som tydligen är "manligt" och vissa säger bara helt enkelt "tjejer ska inte snusa" utan att igentligen ha nån förklaring. Vad tycker du?

Jag kunde inte bry mig mindre.

savemeimlost:

2. Känner du nån tjej som snusar?

Ett flertal.

savemeimlost:

Att höra som tjej att jag inte borde snusa just pga att jag är tjej får mig liksom att fundera varför. Varför är det äckligare på tjejer för?

Det är inte äckligare hos tjejer. Det är sexism. Tjejer ska vara rena, mysiga, fina, lena, mjuka, snälla, söta osv. "Ska inte snusa", lol fucking wut?

Helt efterblivet. Nästa gång nån säger det kan du med fördel ge denne en knytnäve i ansiktet och hälsa från Martin.


   
SvaraCitera

har två tjejkompisar som snusar. har väl ingen direkt åsikt om det mer än att det är lite rare liksom [crazy]


   
SvaraCitera

Har alltid tyckt det är jävligt skabbigt med snus öht, oavsett på killar/tjejer. Det är pappa som var den "första" snusaren jag stötte på, så det har en otroligt pappastämpel att snusa för mig. Sen träffade jag ju då min flickvän, hon snusar - det stör mig lite faktiskt, men äh, inte så noga längre liksom. Hellre det än att hon röker iallafall.


   
SvaraCitera

Blöh för snus.


   
SvaraCitera

Känner flera. Tycker det är [n]
Bajs i munnen liksom...


   
SvaraCitera

savemeimlost:

Vad tycker du?

Jag tycker ni tjejer ska ge fan i våra saker. Kan vi inte gå runt i kjol, skita i gympalektioner p.g.a. mens och gå förbi kön för att någon vakt tycker att en är söt så ska ni ge fan i vårt snus[mad]

savemeimlost:

2. Känner du nån tjej som snusar?

Gör jag säkerligen.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Har alltid tyckt det är jävligt skabbigt med snus öht, oavsett på killar/tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

savemeimlost:

1. Snusande tjejer, vissa tycker det är "coolt" att en brud pallar den starka smaken som tydligen är "manligt" och vissa säger bara helt enkelt "tjejer ska inte snusa" utan att igentligen ha nån förklaring. Vad tycker du?

Jag bryr mig inte så mycket. Det är deras val.

savemeimlost:

2. Känner du nån tjej som snusar?

Jupp, en arbetskamrat.


   
SvaraCitera
Åtta

Tycker det är sjukt skabbigt med snus ö.h.t. Dessutom är du ju bara sexton, flickebarn. Du ska inte ens ha tillgång till tobak. [no-no]

Libertad:

Tjejer ska vara rena, mysiga, fina, lena, mjuka, snälla, söta osv

Eh ja. [confused] Ofta man vill ha en skitig, våldsam, ful, sträv, hård, och elak tjej. [cute]


   
SvaraCitera

Jag känner några, ser inget konstigt med det


   
SvaraCitera

Åtta:

Eh ja. [confused] Ofta man vill ha en skitig, våldsam, ful, sträv, hård, och elak tjej. [cute]

Killen hela veckan [wink]

Varför vill du då ha mig? Jag är allt det där, utom tjej.


   
SvaraCitera
Åtta

Libertad:

Varför vill du då ha mig? Jag är allt det där, utom tjej.

Nej, du är varken hård eller våldsam. [smile]


   
SvaraCitera