Aviseringar
Rensa alla

TJEJER SOM STÖNAR!


hihi


   
SvaraCitera

HighParadise:

Varför stönar du under sex?

Har inte tänkt på varför, det bara blir så. [tard] Skulle kännas konstigt att vara helt tyst. [tard]


   
SvaraCitera

Tjejer skriker/stönar för att dom gör det i porrfilm, tjejer stönar/gnyr för att det är skönt/bara blir så/dom såg det i porrfilm/killen gillar det för han såg på porrfilm att det ska vara så. Killar stönar inte lika mycket för killar i porrfilm gör inte det. Jag generaliserar hur mycket jag vill.


   
SvaraCitera

Unexpected:

Tjejer skriker/stönar för att dom gör det i porrfilm, tjejer stönar/gnyr för att det är skönt/bara blir så/dom såg det i porrfilm/killen gillar det för han såg på porrfilm att det ska vara så. Killar stönar inte lika mycket för killar i porrfilm gör inte det. Jag generaliserar hur mycket jag vill.

:'D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondiieee:

jag stönar för att det är skönt... då e de svårt att vara tyst ibland även om man vill.[crazy]

[crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Unexpected:

Killar stönar inte lika mycket för killar i porrfilm gör inte det.

Och för att det inte är lika skönt [y]


   
SvaraCitera

majkie2:

Och för att det inte är lika skönt [y]

pfffft


   
SvaraCitera

Unexpected:

pfffft

Det är så.


   
SvaraCitera

majkie2:

Det är så.

Beror väl på vad man sysslar med kanske [smile]


   
SvaraCitera

Unexpected:

Beror väl på vad man sysslar med kanske

Nja..


   
SvaraCitera

majkie2:

Nja..

jag tror att du överskattar tjejers förmåga till sexuell njutning och underskattar deras förmåga att fejka/överdriva.


   
SvaraCitera

Unexpected:

jag tror att du överskattar tjejers förmåga till sexuell njutning och underskattar deras förmåga att fejka/överdriva.

Kanske är det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

killar är coolare coh vill va tysta

tjejer tycker om att låta

aa, killarna tänker kankse att det bara är tjejer som får stöna, alltså att killarna inte förväntas göra det, osv..
tjejer gör väl det för att de e skönt men kanske ändå överdriver lite ibland för att dom vet att killarna gillar det. och de e väl ok.


   
SvaraCitera

brukar mest stöna för att jag inte kan andas under en 80-kilos man [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

2. Till tjejerna :

Varför stönar du under sex? (Detta gäller då alla former utav stön - de som varar nån sekund eller - om de gör det igenom hela akten, just så som i de flesta porrfilmerna.

jag gnyr lite p småstönar precis när han gör nåt jätteskönt. annars är jag tyst. det kommer lite automatiskt när det blir jätteskönt.

HighParadise:

3. Till alla :

Hur kommer det sig att tjejer är de som främst stönar mest, och killar då mer ger ifrån sig ljud under kraftig ansträngning eller just vid orgasm?

det har nog med könsroller att göra. tror killarna har det bra mkt skönare än tjejer i porrfilmer tex men de är knäpptysta medan tjejen skriker som om hon får 1 timmes ständig orgasm av att ta titta på när killen runkar o ska spruta på en.

Irl är det synd att killar e så tysta för det är så upphetsande när de väl ger ifrån sig lite ljud!

HighParadise:

4. Till alla :

Hur stönar då en tjej fejkat?

"oh yeah! oh yeah, oh that cock feels so good! yeah yeah yeah oh oh oh"


   
SvaraCitera