Aviseringar
Rensa alla

Tjejer som tror killar är svin vet inte hur man väljer rätt kille


orcite
Ämnesstartare

krasch:

eller så är killarna som är skit bra på att låtsas vara ickeskit i början

pendu:

Second that.

Tjejer som är så lättlurade är nog dumma!

krasch:

haha ja vad annars?jag har då aldrig stött på en analöppning som givit från sig andra ljud än de som uppstår vid fisar/pruttar.

Har hört rykten att vissa kan trycka ut melodier också! Måste nog vara en väldigt speciell skicklighet [cool]


   
SvaraCitera

orcite:

Tjejer som är så lättlurade är nog dumma!

du kan va dum

orcite:

Har hört rykten att vissa kan trycka ut melodier också! Måste nog vara en väldigt speciell skicklighet [cool]

de ljuger nog


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

krasch:

du kan va dum

Nähääru, jag är ju fan smart att jag påpekar att de som väljer att stå på eld inte ska klaga på att det bränns ;D

krasch:

de ljuger nog

Jag tycker jag hör en melodi här [zzz][ops]


   
SvaraCitera

orcite:

Nähääru, jag är ju fan smart att jag påpekar att de som väljer att stå på eld inte ska klaga på att det bränns ;D

wow
*bugar inför din intelligens*


   
SvaraCitera

orcite:

Fattar inte varför tjejer kan välja killar som är rent ut sagt skit när det finns så många andra bättre killar.

Livet är ett mysterium bara att ta en Fakitol och chilla.


   
SvaraCitera

alla män är svin pga testosteron och celltillväxt


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

celltillväxt

jag läste skäggväxt... tror det är dags för mig att däcka. [tard]


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

framtidstron lever:

alla män är svin pga testosteron och celltillväxt

Tjejer är kåta på testosteron 😮


   
SvaraCitera

orcite:

Tjejer som är så lättlurade är nog dumma!

Och vi vet alla att det är okej att vara elak mot korkade personer.


   
SvaraCitera

äsch, handlar det inte om handlingskraftighet då?

skitstövlar GÖR något (= attraherande). medan niceguys gör inget, utan fortsätter att arbeta slaviskt under seder o normer.

de som är handlingskraftiga o snälla är min favoritgrupp ekonomerna. där kan man hitta handlingskraftiga och snälla män som samtidigt inte kuvar sig för rådande normer.


   
SvaraCitera

jag skulle aldrig välja en tråkig kille. utan vill ha en kille som GÖR något. där det händer saker. inte någon som underkuvar sig och vid enstaka fall gör något, typ ryter till för att någon inte följer normen [tired]

de som du kallar bättre killar är antagligen killar som samhället tycker är bättre. men inte människan. hAnDlinGsKraFtighEt Bby

bara döda fiskar flyter med strömmen [wink]


   
SvaraCitera

retstickan:

äsch, handlar det inte om handlingskraftighet då?

Rätt säker på att de flesta tjejer inte dras till folk som är allmänt skräpiga mot dem överhuvudtaget. Har du hört någon som blivit misshandlad av sin partner säga att det de i början attraherades av var dennes tendens att misshandla dem?


   
SvaraCitera

orcite:

För de väljer ju svinet! Muhaha
Fattar inte varför tjejer kan välja killar som är rent ut sagt skit när det finns så många andra bättre killar.
Och de törs dra alla killarna över en kam också av sin egen fail!

pm


   
SvaraCitera

Förstår inte riktigt var den här tråden vill komma. [rolleyes]

Båda könen är väl väldigt kapabla att vara sviniga. Sen att de som är svinigast kanske hörs mest/blir mest omtalad är en annan sak.

Men det är knappast någon majoritet bara för att det förekommer. Alla gör inte slut för att den ene är ett svin.

Sen byter ju de flesta partner en handfull gånger (om det räcker...) innan de hittar "rätt" person.

Citerar en fin film: "I trust everyone. It's the devil inside them I don't trust."


   
SvaraCitera

jag är ett svin, inga tjejer väljer mig[sad]


   
SvaraCitera