Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, spelar en killes vältränade kropp någon roll?


Ämnesstartare

So... tjejer, hur ser ni på vältränade killar med sexan på magen? Blir ni mer intresserade?


   
Citera

nej

 


   
SvaraCitera
reben

nä inte direkt inte så att den syns ändå


   
SvaraCitera

Nej! Jag föredrar killar som inte är vältränade. Gillar inte sexpack! 🙂 Det är tråkigt att så många killar tror att de måste träna på gym för att få brudar.


   
SvaraCitera

asså, visst de e jävligt sexigt. men så länge du e schyst, charmig så spelar de ingen roll men de e ju alltid ett pluss ^^


   
SvaraCitera

Om han är en bra person?


   
SvaraCitera
Kneko

Lagom är bäst.


   
SvaraCitera
Jonar

Det är väl dock lite lättare att sälja en bra kropp än en personlighet. Det tar längre tid!


   
SvaraCitera

Sjhcljcugkcugg


   
SvaraCitera

Dando:
Sjhcljcugkcugg

Oj förlåt, jag tror att jag skulle kunna bli en sex maskin om jag fixa sixpack (JAG är en kille)


   
SvaraCitera

Kan han kompensera en rutig mage med två biffiga armar istället?


   
SvaraCitera

Enjoy_The_Silence:
Nej! Jag föredrar killar som inte är vältränade. Gillar inte sexpack! 🙂 Det är tråkigt att så många killar tror att de måste träna på gym för att få brudar.

Hjärta


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

Jonar:
Det är väl dock lite lättare att sälja en bra kropp än en personlighet. Det tar längre tid!

beror väl på vad du har för syfte. är det en natt vi pratar om är en snygg kropp bra valuta, är det längre tid än så är personligheten avgörande


   
SvaraCitera

Personligheten är viktigast men de flesta vill ha en kille som inte känns mycket mindre än hon själv...  


   
SvaraCitera