Aviseringar
Rensa alla

Tjejer: spottar eller sväljer ni sperman?


Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Nej kolla i sveriges lagbok, det är lagligt så länge det inte visas offentligt. Och det är ingen åldersgräns enligt lag heller. Sen så tror jag inte att du får för dina föräldrar, men jag tror inte att du vill visa dina trådar här för dom heller...

trådarna e inte samma sak som porr. asså lägg ner bara. du behöver inte gå in på trådarna om du inte gillar dom.


   
SvaraCitera

Brudmagneten:

dom kan kolla på ngt sätt och kommer dom på mej får jag data förbud.

On de kollar historiken på datorn är det ju bara att köra inkognito/privat surf

Kollar de routern finns VPN/proxy/Tor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brudmagneten:

jo mina föräldrar.

e du kristen lr ngt? detta e ett ungdoms forum finns inga 9 åringar här.

Det finns ingen åldersgräns här, min syster gjorde en användare här förut, hon är tio, för att hennes kompisar hade användare här i typ en vecka, tills de tröttnade.Varför tror du att jag är kristen?; och vad spelar det för roll? Jag är så långt ifrån kristen man kan komma. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:

On de kollar historiken på datorn är det ju bara att köra inkognito/privat surf

Kollar de routern finns VPN/proxy/Tor

asså jag fattar inte sånt. e inte så bra på data.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brudmagneten:

asså jag fattar inte sånt. e inte så bra på data.

Ska bara säga det att, de ser lika lätt om vad du skriver här som ser vilka sidor du är inne på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Det finns ingen åldersgräns här, min syster gjorde en användare här förut, hon är tio, för att hennes kompisar hade användare här i typ en vecka, tills de tröttnade.Varför tror du att jag är kristen?; och vad spelar det för roll? Jag är så långt ifrån kristen man kan komma. 

sa inte att det fanns någon ålders gräns men sidan e lixom till för ungdomar inte barn. finns lämpligare sidor för barn typ hamsterpaj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Ska bara säga det att, de ser lika lätt om vad du skriver här som ser vilka sidor du är inne på.

dom vet ju inte vad jag heter här.


   
SvaraCitera

Brudmagneten:

asså jag fattar inte sånt. e inte så bra på data.

Om de kollar direkt på datorn så är inkognito skitlätt iaf. Ctrl+Shift+N på Chrome och Ctrl+Shift+P på Firefox. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brudmagneten:

sa inte att det fanns någon ålders gräns men sidan e lixom till för ungdomar inte barn. finns lämpligare sidor för barn typ hamsterpaj.

Vet du ens vad hamsterpaj är...?! Det är rn sida från 18 men mycket strängare regler än flashback...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Vet du ens vad hamsterpaj är...?! Det är rn sida från 18 men mycket strängare regler än flashback...

de e inte 18 års gräns den e för barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brudmagneten:

dom vet ju inte vad jag heter här.

WTF, de ser väl din historik?! och med den så kan man enkelt se vad man har skrivit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:

Om de kollar direkt på datorn så är inkognito skitlätt iaf. Ctrl+Shift+N på Chrome och Ctrl+Shift+P på Firefox. 

fattar inte. men asså det e OT. tråden handlar om ifall tjejer spottar eller sväljer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

WTF, de ser väl din historik?! och med den så kan man enkelt se vad man har skrivit.

asså dom kan nog se att jag varit inne här men inte vad jag heter o så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brudmagneten:

de e inte 18 års gräns den e för barn.

Nej förlåt, det är 13årsgräns?! de har strängare regler än föashback! Det här var det mest barnanpassade forumet, tills du kom... Hamsterpaj kan väl du dra till?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brudmagneten:

asså dom kan nog se att jag varit inne här men inte vad jag heter o så.

Kan nog... De kan lätt ta reda på vilka knappar du tryckt på på tangentbordet.


   
SvaraCitera