Aviseringar
Rensa alla

Tjejer svarar inte


Ämnesstartare

Asså när jag lägger till någon på kik messenger o skriver hej.  O sen skickade de o sen så ser jag att hon har sett. Asså men inte svarat asså varför? Kan inte tjejer svara direkt när en kille kontaktar henne första gången på nätet? Mina polare svararmycket snabbare kan  o ibland så  har hon sett,edelandet. O så dröjer de några veckor o då svara hon inte alls asså varför är det så här att tjejer inte svarar? Kan någon förklara detta för mig?:)


   
Citera
Ämnesstartare

De får förmodligen 200 sådana meddelanden varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
De får förmodligen 200 sådana meddelanden varje dag.

Men asså vilken kille orkar att vänta på en söt  tjej ska skriva s asså varför svarar dem inte direkt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Men asså vilken kille orkar att vänta på en söt  tjej ska skriva s asså varför svarar dem inte direkt?

Det är bara de absolut mest populära killarna som kan räkna med något sånt öht. Vilken värld lever du i?!


   
SvaraCitera

De kanske inte är tillräckligt intressanta meddelanden, vad skriver du?


   
SvaraCitera

Haha, tvärtom för mig då. Blir kontakad dagligen av tjejer och får förklara om och om igen att jag är i ett förhållande eller bara iggar personen Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
De kanske inte är tillräckligt intressanta meddelanden, vad skriver du? T typ heeej vgd? O ibland singel:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Captain Jack Sparrow:
Haha, tvärtom för mig då. Blir kontakad dagligen av tjejer och får förklara om och om igen att jag är i ett förhållande eller bara iggar personen Oskyldig

Är du inne på kik då 😉 kanske beror på min profilbild men jag fick en som sa att den va cool


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Skriv något intressant. Och det kan hända att hon kanske har kille eller inte är intresserad helt enkelt.. Ge inte upp dock 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluk:
Skriv något intressant. Och det kan hända att hon kanske har kille eller inte är intresserad helt enkelt.. Ge inte upp dock 😉

Som vadå?:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ingen ide att försöka prata med tjejer


   
SvaraCitera

Danne_cars:

Du måste utveckla dina meddelanden och skriva lite mer intressanta saker. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:
Det är ingen ide att försöka prata med tjejer

Varför???


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Danne_cars:

Varför???

antagligen för att vi tjejer(eller ja dom flesta) leker svårfångade för att dom tror att alla killar tänker springa efter dom x)


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Danne_cars:

Som vadå?:)

vad som helst. va rolig. Ett skämt eller så är alltid ett bra första intryck


   
SvaraCitera