Aviseringar
Rensa alla

tjejer


Ämnesstartare

ennie: nej pedofiler handlar om sex dethär är bara vad som är snyggt.

Tänk om det sitter nån pedofiltant just nu och onanerar till din tråd? Jag hade känt ett visst obehag gentemot det. Tänk om hon beslutar sig för att spåra pojkarna? 
Pedofiltråd! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni som inte gillar bilderna ovan kanske gillar mer sånna här "rock"-pojkar Söt

2ufKA.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller han kanske är sån punk eller emo, jag vet inte riktigt Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Tänk om det sitter nån pedofiltant just nu och onanerar till din tråd? Jag hade känt ett visst obehag gentemot det. Tänk om hon beslutar sig för att spåra pojkarna? 
Pedofiltråd! 

var inte jag som postade bilderna hahaha xD

Birger:
ni som inte gillar bilderna ovan kanske gillar mer sånna här "rock"-pojkar Söt

2ufKA.jpg

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: var inte jag som postade bilderna hahaha xD

Haha fan då. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha fan då. 

Det är bra omallt förtryck mot tjejer slutar nu äntligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: Det är bra omallt förtryck mot tjejer slutar nu äntligen.

Den meningen var lite konstig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Den meningen var lite konstig...

Det är bra om allt förtryck mot tjejer slutar nu äntligen.


   
SvaraCitera
reben

när ja va 14 va mitt krav: långt hår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blev kär i olika killar varje dag


   
SvaraCitera

Men snälla lilla du, utsidan på en kille spelar inte sån stor roll. Det är bara ett skal. Vad tycker du själv är snyggt på killar? Gå efter det istället. Inte vad andra tycker att du ska tycka. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

decemberflicka :
Men snälla lilla du, utsidan på en kille spelar inte sån stor roll. Det är bara ett skal. Vad tycker du själv är snyggt på killar? Gå efter det istället. Inte vad andra tycker att du ska tycka. 

jag gillar inte killar eller vad dom gör. utseendet är inte lika viktigt som vad dom gör för mig. eftersom jag tycker dom flesta är idioter. vet inte, tycker många utseenden kan se snyggt ut. gillar om dom har fina ögon och inte är äckliga.


   
SvaraCitera

ennie:

jag gillar inte killar eller vad dom gör. utseendet är inte lika viktigt som vad dom gör för mig. eftersom jag tycker dom flesta är idioter. vet inte, tycker många utseenden kan se snyggt ut. gillar om dom har fina ögon och inte är äckliga.

Men om du inte är intresserad utav killar just nu, så varför lägger du tid på det här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

decemberflicka :

Men om du inte är intresserad utav killar just nu, så varför lägger du tid på det här?

har inget liv. det finns ju inget att göra förutom allt som man "ska" göra, som jag tycker är skitsaker och inte vill.


   
SvaraCitera

ennie:

har inget liv. det finns ju inget att göra förutom allt som man "ska" göra, som jag tycker är skitsaker och inte vill.

Klart du har ett liv. Fyll inte ditt liv med dagar, utan fyll det med liv. 


   
SvaraCitera