Aviseringar
Rensa alla

tjejer


Bööööörg: "ett nej är ett nej"? IMO är det egentligen "nej inte nu men kanske senare"

Detta är väl vanligtvis vid rape som man säger "nej betyder nej" och jag är tveksam till om någon skulle säga "nej inte nu men sen" vid rape
bara mina tankar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Detta är väl vanligtvis vid rape som man säger "nej betyder nej" och jag är tveksam till om någon skulle säga "nej inte nu men sen" vid rape
bara mina tankar...

nej är ett nej gäller väl vid alla tillfällen


   
SvaraCitera
Kudhos

Bööööörg:

umgås ju inte med dem? ja det var lite extrema fall jag tog upp...

De du tog upp verkade efterblivna. Knappast normen. 


   
SvaraCitera

Bööööörg: nej är ett nej gäller väl vid alla tillfällen

termen brukar iaf användas vid rape sen att tjejer säger nej väldigt bestämt när man försöker flörta med dem/prata med dem är väl inget skumt direkt och där är det ingen tveksamhet om det betyder nej eller inte
vettefan asså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox: termen brukar iaf användas vid rape sen att tjejer säger nej väldigt bestämt när man försöker flörta med dem/prata med dem är väl inget skumt direkt och där är det ingen tveksamhet om det betyder nej eller inte
vettefan asså

skrev fel menade förstås ointresse och inte ""nej". ett nej är ett nej 


   
SvaraCitera

Bööööörg: skrev fel menade förstås ointresse och inte ""nej". ett nej är ett nej

ointresse är ett nej? jo det har du ju rätt i så poäng där min vän
btw problem med att få tjejer eller whats up?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox
btw problem med att få tjejer eller whats up?

nej inga problem med att få tjejer, men de mest intresserade tjejerna brukar visa ointresse i början av någon anledning. eller t.ex om jag kysser en tjej: tjejer som bara vill ha "kul" gör det direkt och vill ha sex på första kvällen... tjejer som är intresserade av något mer seriöst däremot har vänt bort huvudet när jag kysser dem, och väntat mer med sex. de är väl rädda för att man ska döma dem eller nåt antar jag. men de är ändå mer investerade i det hela


   
SvaraCitera

Bööööörg: nej inga problem med att få tjejer, men de mest intresserade tjejerna brukar visa ointresse i början av någon anledning. eller t.ex om jag kysser en tjej: tjejer som bara vill ha "kul" gör det direkt och vill ha sex på första kvällen... tjejer som är intresserade av något mer seriöst däremot har vänt bort huvudet när jag kysser dem, och väntat mer med sex. de är väl rädda för att man ska döma dem eller nåt antar jag. men de är ändå mer investerade i det hela

Tänkte väl det, livet på andra sidan är som väntat faktiskt 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Tänkte väl det, livet på andra sidan är som väntat faktiskt 😛

vad menar du?


   
SvaraCitera

Bööööörg: vad menar du?

aldrig varit med om en invandrarkille som haft svårt för att få en tjej bara, din beskrivning av saker är som jag väntade mig att det skulle ligga till ungefär, thats it man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox: aldrig varit med om en invandrarkille som haft svårt för att få en tjej bara, din beskrivning av saker är som jag väntade mig att det skulle ligga till ungefär, thats it man

finns ju många som har svårt men de flesta verkar inte ha höga krav alls


   
SvaraCitera

Bööööörg: finns ju många som har svårt men de flesta verkar inte ha höga krav alls

asså? inte träffat en enda faktiskt
iofs flera har fruar från sina hemländer vilket jag inte riktigt vet hur jag ska förhålla mig till men jag lägger mig inte i sånt direkt.
är inte det rätt vanligt att killar har rätt låga krav? spela CoD och utge dig för att vara tjej så får du tusen friendrequests så hur höga krav kan de ha? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

asså? inte träffat en enda faktiskt
iofs flera har fruar från sina hemländer vilket jag inte riktigt vet hur jag ska förhålla mig till men jag lägger mig inte i sånt direkt.
är inte det rätt vanligt att killar har rätt låga krav? spela CoD och utge dig för att vara tjej så får du tusen friendrequests så hur höga krav kan de ha? xD

jag vet inte riktigt. invandrare här brukar inte få dom snyggaste tjejerna iallafall.  på klubben står de oftast i en stor grupp och 0 tjejer lol.  kanske olika från ställe till ställe

haha ingen aning faktiskt.. har bara umgåtts med ett fåtal killar på sistone så vet inte hur killar brukar vara


   
SvaraCitera

Bööööörg: jag vet inte riktigt. invandrare här brukar inte få dom snyggaste tjejerna iallafall. på klubben står de oftast i en stor grupp och 0 tjejer lol. kanske olika från ställe till ställe

här dras de snyggaste tjejerna alla till invandrarkillar, dock brukar det vara 1 tjej och 10 killar men iaf. vi borde byta plats


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

här dras de snyggaste tjejerna alla till invandrarkillar, dock brukar det vara 1 tjej och 10 killar men iaf. vi borde byta plats

beror väl på deras personlighet och inte att de är invandrare. känner en asiat som har en ny flickvän varje månad typ och dessutom är otrogen med andra hela tiden lol... 


   
SvaraCitera