Aviseringar
Rensa alla

tjejer


Ämnesstartare

framtidsmord:

Visa bild!

Ska göra detta när jag hittar fotograf, om jag fortfarande kan dvs, har inte testat på ett tag men är ganska rejält överrörlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:
Ja det säger SMACK och sen kommer blåmärkena 🙁

du och jag, nubbie. 


   
SvaraCitera

Järn:

Ska göra detta när jag hittar fotograf, om jag fortfarande kan dvs, har inte testat på ett tag men är ganska rejält överrörlig.

Det ser jag fram emot! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:
Jag kan slicka på min armbåge

Har en gammal skolkamrat som också kan det. Jag hatar henne, fast det beroe i för sig inte på hennes slicka-på-armbågen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De flyger upp istället, ansiktet ser misshandlat ut om jag inte håller ner dom vid ombyte. Knäckte näsbenet en gång, ögonbrynet en annan. Värst är ändå när de täpper till luftvägarna så jag inte kan andas och får panik. 🙁


   
SvaraCitera

DeathByLawnmower:
De flyger upp istället, ansiktet ser misshandlat ut om jag inte håller ner dom vid ombyte. Knäckte näsbenet en gång, ögonbrynet en annan. Värst är ändå när de täpper till luftvägarna så jag inte kan andas och får panik. 🙁

Du har pushdown, alltså?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Du har pushdown, alltså?

Yush. Men går utan ibland, vill inte få flygtuttar.Icke!


   
SvaraCitera

DeathByLawnmower:

Yush. Men går utan ibland, vill inte få flygtuttar.Icke!

Nu säger du ju tvärt om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Nu säger du ju tvärt om

Ne men asså, de fjädrar upp när man är ung. På äldre dar stannar de där uppe, som ballonger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidsmord:

Det ser jag fram emot! 

GÖRT! (OK DÅ FAILADE NÄR JAG TESTADE SKA TESTA ATT STRETCHA FÖRE, KÄNNER MIG SOM EN GAMMAL GUBBE)

FruLiten:

Har en gammal skolkamrat som också kan det. Jag hatar henne, fast det beroe i för sig inte på hennes slicka-på-armbågen

ok då ska aldrig göra så i närheten av dig så jag inte väcker hemska minnen


   
SvaraCitera

nej, mina tuttar är så yppiga att bröstvårtorna sitter ovanför pannan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

använder inte fötter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såhär: :large


   
SvaraCitera