Forumet - Tjejer, vad är attraktivast hos en kille?

Tjejer, vad är attraktivast hos en kille?

2918 0 121
För killar är i 9 fall av 10 rumpa och bröst det som är mest attraktivt, men vad är det hos flickor?

Spana också in:

vhfaj:

Blabla. En kille kan ha samma utstrålning som en tjej, men en kille kan aldrig ha samma rumpa och bröst som en tjej.

Nuff said.

retsti:

eller vänta, menade du när killar tittar på tjejer? :P

trodde du mena när killar jämför sig med varandra

lr jag är bara förvirrad just nu
retsti:

lr jag är bara förvirrad just nu

När det gäller trådens ämne menar jag vad tjejer finner mest attraktivt hos killar.

Och visst kan man finna personlighetsdrag väldigt attraktiva, men det är ALDRIG sånt som gör att man dras mot någon från början. Det är alltid fysiska saker, annars skulle alla killar kunna bli kära i varandra.
vhfaj:

Berätta. För om fysiken inte spelade in så skulle som sagt könet inte ha någon betydelse. Och så vet vi alla att det inte är.

hon va liksom fri på något sätt. och rolig, o skojig. brydde mig inte mkt om henne innan. men fick mer o mer upp ögonen för henne desto mer hon höll på.
retsti:

hon va liksom fri på något sätt. och rolig, o skojig. brydde mig inte mkt om henne innan. men fick mer o mer upp ögonen för henne desto mer hon höll på.

Med andra ord hade du blivit lika intressad om hon var en kille istället och höll på på samma sätt. Intressant. [wink]