Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, vad anser ni om detta?


qppq
 qppq
Ämnesstartare

Jag är kille, och har ett problem. Eller, det är väl snarare så att det är jag själv som gör det till ett problem, snarare än att det är ett faktiskt problem.

Jag får väldigt mycket försats. De flesta vet vad försats är, men för de som inte vet så är det motsvarigheten till att kvinnan blir våt. Man producerar ett smörjmedel för att underlätta införandet helt enkelt.
På mig blir det väldigt mycket försats. Skäms över det. Vet inte riktigt varför, men kanske för att det blir blött och kladdigt.
Ollonet blir blött och man kan tydligt se en droppe längst fram.


Jag undrar, hur känner du inför ifall en kille har mycket försats? Ger du honom oralsex trots det, utan att känna dig äcklad?


   
Citera

fascineras av att den här tråden har 87 visningar, 6 som har röstat och noll svar.

försats är ju typ världens mest neutrala kroppsvätska? jag ser inte varför man skulle äcklas av eller störa sig på det. är ju ba' bra med extra glid, och motsvarande najs (trevligt, mysigt, hett) som när en tjej blir våt i och med att det är ett tecken på upphetsning.

jag är en hona, och hade gett en kille oralsex "trots" det.


   
SvaraCitera
Exner

ginnungagap:
fascineras av att den här tråden har 87 visningar, 6 som har röstat och noll svar.

Har samma relation till den här tråden som till den svamlande alkoholisten som ändå säger intressanta saker.


   
SvaraCitera
Exner

-------------------


   
SvaraCitera
qppq
 qppq
Ämnesstartare

Exner:

Har samma relation till den här tråden som till den svamlande alkoholisten som ändå säger intressanta saker.

Har du reflekterat någon gång över vilka likheter du har med andra djurarter än vår egna?
Din profilbild till exempel, där liknar du flera olika arter. 🙂


   
SvaraCitera
Exner

qppq:

Har du reflekterat någon gång över vilka likheter du har med andra djurarter än vår egna?
Din profilbild till exempel, där liknar du flera olika arter. 🙂

Ganska svinig är jag. 


   
SvaraCitera

hahaha


   
SvaraCitera
mynona

ginnungagap: fascineras av att den här tråden har 87 visningar, 6 som har röstat och noll svar.

Nu har den elva röster och 155 visningar, och av dess 5 (6) poster är det blott din som verbaliserar ett svar 


   
SvaraCitera

Va bra att allt funkar som det ska


   
SvaraCitera

Hade det problemet när jag var ung, oftast var jag väldigt kåt och det kunde komma vid flera random tillfällen när jag var med tjejen, men nu när åren har gått så har det gott bort helt. 
Låt det ta sin tid.


   
SvaraCitera

Exner: Har samma relation till den här tråden som till den svamlande alkoholisten som ändå säger intressanta saker.

Mycket glad blir inte alkoholisten ledsen om du inte nickar ofta och ler och vid lämpliga tillfällen?

mynona: Nu har den elva röster och 155 visningar, och av dess 5 (6) poster är det blott din som verbaliserar ett svar

tycker synd om stackars ts som säkert kommer skämmas för att ingen vill prata om hans försats. men det tycks ju uppenbarligen vara ett intressant ämne.


   
SvaraCitera
Exner

ginnungagap:

Mycket glad blir inte alkoholisten ledsen om du inte nickar ofta och ler och vid lämpliga tillfällen?

Jo, precis. Därav djurkommentaren från TS.


   
SvaraCitera
mynona

ginnungagap: tycker synd om stackars ts som säkert kommer skämmas för att ingen vill prata om hans försats. men det tycks ju uppenbarligen vara ett intressant ämne.

Exner: Därav djurkommentaren från TS.

!!


   
SvaraCitera