Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, vad gör ni för att känna er sexiga?


Ämnesstartare

Köper snygga/sexiga underkläder?
Sminkar er?
Studerar er kropp i en spegel? helst en helfigurspegel [love]
ger en själva komplimanger?

När känner ni er sexiga? "Bara" i sängen? vad för typ av handlingar får er att känna er sexiga? alltså som ni gör för/med den ni har sex med


   
Citera
Ämnesstartare

duschar, smörjer in mig, sätter på mig perfum, helst calvin klein, brasilansk hårolja, vackra underkläder, najsiga kläder och läppstift/läppglans/dricker rödvin.

känner mig bara sexig av att känna mig ren och gottdoftande, lyssnar därefter på upplyftande musik av valfri genre och artist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag känner mig sexig när jag sitter på personen och klär av mig på överkroppen.


   
SvaraCitera

rebekka:

Studerar er kropp i en spegel? helst en helfigurspegel

alkohol, umgänge med motsatte könet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar att överraska. Men vadå göra saker för att känna sig sexig? [confused]


   
SvaraCitera
Paseo

bra självkänsla är no det enda
sen kan man framhäva det med underkläder o annat ofc
men ofta tkr inte jag att underkläder gör så stor skillnad just när man har sex. känner mig sexig ba genom att ngn vill ha sex me mig. tror ja.


   
SvaraCitera

Paseo:

bra självkänsla är no det endasen kan man framhäva det med underkläder o annat ofcmen ofta tkr inte jag att underkläder gör så stor skillnad just när man har sex. känner mig sexig ba genom att ngn vill ha sex me mig. tror ja.

Skulle vara konstigt om man inte kände sig sexig av att någon vill ha sex med sig. [crazy]

Vad jag har hört så känner många tjejer sig sexiga när det gäller det där med ögonkontakt och när folk kollar på en. Mer självförtroende tror jag det gäller mer.


   
SvaraCitera
höna

rebekka:

Studerar er kropp i en spegel? helst en helfigurspegel

HAHAH dä mår man ju inge bra av

brukar inte känna mig sexig men kan känna mig fin med lite vin i kroppen och bra folk.


   
SvaraCitera