Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, vad skulle ni tycka om detta sex?


Ämnesstartare

Ja, vad skulle du tycka om detta sex? Och detta vänder sig endast till heterosexuella tjejer då...

Han börjar med att handboja dig i sänggaveln så du ligger på rygg. Han kysser dig, smeker dina bröst, fortsätter kyssa neråt över brösten, magen, insidan av låren. Han börjar slicka dig skönt och länge så du blir riktigt våt och fortsätter slicka dig ända tills det går för dig. Kysser sen insidan av dina lår, magen, dina bröst och sen din mun igen.

Han ställer sig sen på knä mellan dina ben och kommer in i dig långsamt. Stöter sakta först men ökar snart takten och stöter snabbare och hårdare. Han lägger upp dina ben på sina axlar och fortsätter stöta i dig. Ni ser varandra i ögonen och han böjer sig fram och kysser dig samtidigt som han fortsätter stöta i dig med dina ben på hans axlar så du nästan ligger dubbelvikt och han kommer in djupt i dig.

Efter ett tag lossar han dina armar från sänggaveln och drar ner dig på golvet. Han handbojar dig bakom ryggen och böjer dig över sängen så du står på knä på golvet med överkroppen liggande på sängen. Han kommer in i dig bakifrån och stöter i dig hårt och snabbt. Han tar tag i ditt hår och drar det lite bakåt mot sig samtidigt som han börjar smiska din rumpa med andra handen. Efter ett tag drar han sig ur, ställer sig upp och drar upp dig från sängen så du står på knä framför honom.

Han för sin kuk mot din mun och låter dig suga en stund innan han tar över och runkar framför dig. Han tar tag i ditt hår och böjer ditt huvud lite bakåt och ber dig gapa stort och räcka ut tungan och han sprutar i din mun och över ditt ansikte.
Han lossar till sist dina händer bakom ryggen och ni tar en lång och varm dusch tillsammans alternativt lägger er helt utmattade i sängen tillsammans.

Något du vill ändra på? Kanske allt? Kanke inget? Ett betyg mellan 1 och 10 där 10 är högst?


   
Citera

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får 1 i styckesindelning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Får 1 i styckesindelning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja eftersom jag stönar högt tycker jag väl om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Får 1 i styckesindelning.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Får 1 i styckesindelning.

fistforfight:

Får 1 i styckesindelning.

ennie:

Får 1 i styckesindelning.

Sorry. Åtgärdat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Ja eftersom jag stönar högt tycker jag väl om det

Jaa, ok... Men bortsett från det då... [crazy]

Edit: Ändrade lite i texten där... [wink]


   
SvaraCitera
blum
 blum

karatekatten:

drar ner dig på golvet.

nej nej nej

karatekatten:

handbojar dig bakom ryggen

nej tack

karatekatten:

börjar smiska din rumpa

nej tack hahah

karatekatten:

Han tar tag i ditt hår och böjer ditt huvud lite bakåt och ber dig gapa stort och räcka ut tungan

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Jaa, ok... Men bortsett från det då... [crazy]

Upp med benen på axlarna är inte särskilt bekvämt, jag får ont om han stöter hårt bakifrån och jag skulle aldrig gapa och sträcka ut tungan på begäran. Och så skulle det kännas jävligt löjligt om han började smiska mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok..

Oväntad:

Upp med benen på axlarna är inte särskilt bekvämt

Om han kör vanliga missionären då?

Oväntad:

jag får ont om han stöter hårt bakifrån

Om han stöter sakta/löst bakifrån?

Oväntad:

jag skulle aldrig gapa och sträcka ut tungan på begäran

Så om han bara runkade och sprutade så skulle det vara ok? Eller skulle du gapa på eget initiativ..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Om han stöter sakta/löst bakifrån?

Det går bra. [rolleyes]

karatekatten:

Så om han bara runkade och sprutade så skulle det vara ok? Eller skulle du gapa på eget initiativ..?

Alltså jag föredrar ju om han inte kommer i mitt ansikte över huvud taget. [rolleyes]

Men om jag får bra betalt går det ju bra. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

nej nej nej

Inget sex på golvet?

Lindblom:

nej tack

Inga handbojor bakom ryggen? Men i sänggaveln är ok?

Lindblom:

nej tack hahah

Smisk is no-no?

Lindblom:

nej

Så om han bara runkar och sprutar så är det ok? Eller sperma i munnen/ansiktet går du inte med på..?


   
SvaraCitera
blum
 blum

karatekatten:

Inget sex på golvet?

haha blir helst inte nerdragen på golevt iaf...

karatekatten:

Inga handbojor bakom ryggen? Men i sänggaveln är ok?

aldrig testat, men aa hellre i sänggaveln isåfall. skulle nog få lite panik om jag blev bakbunden sådär.

karatekatten:

Smisk is no-no?

känns bara så jävla fånigt. typ som att skrika OH BABY, HARDER!!!1
det går fetbort liksom.

karatekatten:

Så om han bara runkar och sprutar så är det ok? Eller sperma i munnen/ansiktet går du inte med på..?

vill ju hellre att han kommer i mig eller nån annanstans typ, men om han tänder på att spruta mig i ansiktet så visst.
skulle kännas fånigt att öppna munnen och stäcka ut tungan haha.

varför svarar jag på det här 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såhär: [cry]


   
SvaraCitera