Aviseringar
Rensa alla

Tjejer? Vad tycker ni? 🙂


enhimmelskdrog:

vll inte göra nånting med dig äcklel!!! men jag förstår frågan. brukar ej pilla med killens anal när jag runkar av honom, nej. har aldrig ens slagits av tanken

någon blev arg.....[rolleyes]


   
SvaraCitera

freddestar:

Menade inte ordagrant med mig

"okey"[wink]


   
SvaraCitera

Coffeshop:

Dold text: jag brukar fantisera om det hela tiden[blush]

visstere [blush]

noboundaries1:

någon blev arg.....[rolleyes]

eller så överdrev jag [zzz]


   
SvaraCitera

Fötter är äckliga och är endast till för att gå på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA [bigcheers]


   
SvaraCitera

Jag tycker det mesta är ok så länge alla inblandade är bekväma med det (undantag folk som inte kan fatta beslutet själva (typ, retarded ppl), barn, djur och typ... lik... y'know, såna där ganska uppenbara undantag[crazy]). Vissa saker, som typ hålla på med piss o grejer, vill jag inte ens veta om, men bryr mig inte om andra gör det... Så länge inte jag behöver höra om det XP
Just fötter är väl en av de lite mindre extrema fetischerna, helt ok tycker jag - om jag tänder på armar o överkroppar så kan väl du få tända på fötter, liksom. [crazy]
Jag skulle nog inte gå igång på själva fotgrejen själv, men skulle lugnt kunna leka lite för killens skull om han ville göra nåt kul med mina fötter (skulle nog inte typ... slicka på hans tår och grejer, though... eller kanske, typ om han fyller år eller nåt och verkligen, verkligen vill 😛 tycker fötter kan vara lite icky [blush])...


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

visstere

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okey, pineapple.. Det är ganska svårt att få en tjej till det 😛 Men du skulle alltså kunna göra det på en kille? 🙂 Vad tycker du om att leka med en killes rumpa?


   
SvaraCitera

Yuck*. Fötter är det vidrigaste jag vet. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPASMERSANDRA:

Fötter är det vidrigaste jag vet. [tard]

En killes rumpa?


   
SvaraCitera

freddestar:

En killes rumpa?

naj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser ingen mening med det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fötter =Svamp infektion [shake][censur]


   
SvaraCitera

Allt innehåll i detta kommer inte ens in i tankar, så äckligt är det[tard]


   
SvaraCitera

Det skulle kännas skumt.


   
SvaraCitera