Aviseringar
Rensa alla

Tjejer? Vilken kille skulle ni välja?


Ämnesstartare

Om ni hade fått välja mellan än kille som har problem med svår acne i hela ansiktet samt problem med rodnader på kinder och näsa men som inte skäms över det utan accepterar sig själv för den han är eller en kille som har exakt samma problem fast som är mer osäker och istället väljer att sminka över dessa hudproblem när han är bland folk och när ni ska träffas, detta för att han inte trivs med sin hy. Han är snyggare med Foundation men har inte så lätt alltid bland folk. Vilken skulle ni/du välja?


   
Citera
Ämnesstartare

den som har känsla för smak, dvs den som sminkar.

(om jag var brud alltså)

tycker i regel att kvinnor utan smink ser bättre ut än dem med men tkr finnar och defintivt många utav dem är väldigt äckligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv är jag kluven med vad jag skulle ha valt. Det är ju jobbigt med en person som har grova komplex liksom. Anledningen till att jag ville vara mer specifik och fråga tjejer är därför att det fortfarande för en del kan kännas ovant med killar som sminkar sig varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahe: Anledningen till att jag ville vara mer specifik och fråga tjejer är därför att det fortfarande för en del kan kännas ovant med killar som sminkar sig varje dag.

Och för att det är dig tråden gäller kanske Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men lol vad tror du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är f.ö sjukt irriterande med folk med komplex, fuck'em. Bitch u fine enough already


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Och för att det är dig tråden gäller kanske Blink

Ja förurtom att jag överdrev situationen ytterliggare med acnen. men grejen är att jag har haft perioder då jag känner mig mer säker på mig själv när jag inte har haft smink och perioder i mitt liv där jag bär smink varje dag med mer osäckerhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
det är f.ö sjukt irriterande med folk med komplex, fuck'em. Bitch u fine enough already

Antar att du tycker det är bättre att visa sina hudproblem? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahe: Ja förurtom att jag överdrev situationen ytterliggare med acnen.

rightt Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahe:

Antar att du tycker det är bättre att visa sina hudproblem? 

Är det ett problem för dig? Varför? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

rightt Blink

tror du missar poängen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahe:

Antar att du tycker det är bättre att visa sina hudproblem? 

Nä men det är en dum idé att skyla sig. Det enda undantaget är kvinnor, de ska skylas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Nä men det är en dum idé att skyla sig. Det enda undantaget är kvinnor, de ska skylas.

Så det är bättre att bara stanna hemma alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahe:

Så det är bättre att bara stanna hemma alltså.

om du är tjej ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*obs* nej, skojar. Bara för att jag är muslim så betyder det inte att jag har rätt 


   
SvaraCitera