Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, vilken typ av sperma föredrar ni?


Ämnesstartare

Jösses, jag har inte smakat runt så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Muppen_tebax:

Jösses, jag har inte smakat runt så mycket.

Du får se till att det blir ändrig på det då [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MeliZ:

Det här var nog den mest löjliga fråga jag läst

ja visst är jag löjlig 😉


   
SvaraCitera

krakel spektakel:

Va tycker ni?

Hur viktig är sperman egentligen för dig?
Se det inte som att jag ifrågasätter dig på något vis nu, jag är bara nyfiken, eftersom att jag själv ser just den delen som ganska viktig när det gäller sex...
Och om sperman är viktig, varför?


   
SvaraCitera

Öh.

Har bara provat en sort, en vitaktig, snorkonsistensig och luktlös typ. Helt okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raptor:

Hur viktig är sperman egentligen för dig?

Raptor:

Och om sperman är viktig, varför?

Som jag skrev tidigare så spelar det egentligen inte så jätte stor roll men det är ju skillnader på killarnas sperma. Jag tycker inte det är så mysigt att svälja sperma som smakar och luktar äckligt. Inte heller när den är för tjock i konsistensen. Känns ibland som man sväljer en stor slemmig snigel typ. Och eftersom jag gillar sperma så bryr jag ju mig lite iaf. Men d går ju att göra något åt det, vad jag vet så har det mycke med kosten osv att göra. Men det här är ju bara vad jag tycker hehe. Sen som jag skrev så tycker jag det är sexigare när killen sprutar mycke och inte bara litegrann..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte om sperma. Oavsett.


   
SvaraCitera

krakel spektakel:

Sen som jag skrev så tycker jag det är sexigare när killen sprutar mycke och inte bara litegrann..

Okej.
Har fått den uppfattningen att de flesta tjejer mest tycker att sperman är ivägen så att säga. Den kladdar ned och är allmänt jobbig mest.
Också ganska få som verkligen gillar sperma. Kanske inte att svälja (eller ha i munnen över huvud taget) men som kanske tycker att det är sexigt om man spruter ned brösten på dem t.ex.
Sen att det kommer väldigt mycket för mig, samt att min sperma inte smakar direkt gott (enligt uppgifter) har nog bidragit en del till det också. Den är inte heller sådär vattning i konsistensen utan snarare ganska lik snor, fast lite lösare.
Dock händer det ibland att jag får sådär vattniga utlösnnigar, men det är bara om jag kommit väldigt ofta senaste tiden, då brukar satsen tunnas ut.
Men om man ska få den att smaka bättre, vad ska man käka då? Har hört att typ annanas ska vara väldigt bra. Provade det förut, men det gav ingen direkt skillnad sade min dåvarande.
Kanske finns något annat? Några tips?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raptor:

Kanske finns något annat? Några tips?

Vanilj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raptor:

Dock händer det ibland att jag får sådär vattniga utlösnnigar, men det är bara om jag kommit väldigt ofta senaste tiden, då brukar satsen tunnas ut.

Jag tycker om sperma som inte är för vattnig oxå. Fast för tjock har jag lite svårare för.

Raptor:

Sen att det kommer väldigt mycket för mig, samt att min sperma inte smakar direkt gott (enligt uppgifter) har nog bidragit en del till det också.

okaj, alla tjejer tycker väl olika iofs. Jag gillar när det kommer mycket. Och när den smakar lite salt.

Raptor:

Kanske finns något annat? Några tips?

kan tyvärr inte ge några tips [sad]


   
SvaraCitera

krakel spektakel:

hahha

Jagmårtypbra:

?

Roll__on:

😐

uppenbar:

Öh.

Roll__on:

Vanilj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ju mer sperma ju bättre är det! [y] Spelar inte så stor roll hur den smakar, jag sväljer den inte för att det är gott precis...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

korvar:

Spelar inte så stor roll hur den smakar, jag sväljer den inte för att det är gott precis...

okaaj jag tycker om att äta den ur en skål med sked oxå moaha[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krakel spektakel:

okaaj jag tycker om att äta den ur en skål med sked oxå moaha[bigcheers]

Haha[bigsmile] Undrar om det är nyttigt.


   
SvaraCitera

Roll__on:

Vanilj!

Kanske värt att testa...? =)

krakel spektakel:

Jag tycker om sperma som inte är för vattnig oxå. Fast för tjock har jag lite svårare för.

Min rinner typ, men verkligen inte som vatten. Lite svårt att beskriva konsistensen faktiskt...
Men jag har mer eller mindre gett upp tankarna på att någon tjej ska ta den i munnen och gilla det. Jag har inte riktigt förutsättningarna för det tror jag...

krakel spektakel:

Jag gillar när det kommer mycket. Och när den smakar lite salt

Mitt problem är som sagt att det kommer väldigt mycket. Smaken är ganska salt vad jag förstått, men om det är överdrivet salt eller inte har jag inte en aning om.


   
SvaraCitera