Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, vill ni att killen ska raka benen?


penja

ser inte vitsen att ta bort det. killar anses ändå inte äckliga om de har håriga ben. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
ser inte vitsen att ta bort det. killar anses ändå inte äckliga om de har håriga ben. 

en kan väl utgå från att de vill av personliga anledningar 


   
SvaraCitera
penja

S3ON:

en kan väl utgå från att de vill av personliga anledningar 

jo, men jag fattar inte dem anledningarna då. jag tar bort om jag ska umgås intimt med någon (fast, inte om jag känner personen mycket bra, då bryr jag mig ej), eller om jag ska vara barbent. 


   
SvaraCitera
penja

för att jag är obekväm annars, eftersom det känns som att jag är äcklig då. och att vara äcklig är ju förskräckligt. måste vara len och dofta rosor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

jo, men jag fattar inte dem anledningarna då. jag tar bort om jag ska umgås intimt med någon (fast, inte om jag känner personen mycket bra, då bryr jag mig ej), eller om jag ska vara barbent. 

okej, jag rakar för att jag tycker om när huden känns taggig att vidröra Rodnar 


   
SvaraCitera
penja

S3ON:

okej, jag rakar för att jag tycker om när huden känns taggig att vidröra Rodnar 

det.... är skumt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

det.... är skumt!

😀 


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

äckel med allt hår som inte är ögonbryn och huvud 

äckel alltså, tar de som en komplimang sen kan du växa upp o inse att de är naturligt med hår, skägg funkar som könshår, de håller borta bakterier så jag har nog mindre bakterier i trynet än rakade killar 


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

äckel med allt hår som inte är ögonbryn och huvud 

hur gammal är du??


   
SvaraCitera

S3ON: Bryr mig inte, han gör som han vill.40%


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ae jag gillar håriga ben, men om han vill raka benen är det inte upp till mig så det spelar egentligen ingen roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han gör som han vill. dock får han väldigt gärna låta det växa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: bröstet och ryggen däremot.

sad but true


   
SvaraCitera
höna

tryckte nej men skulle kanske tryckt den att han får göra som han vill egentligen. men jag tycker hår är snyggt typ både på ben bröst osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

äckel alltså, tar de som en komplimang sen kan du växa upp o inse att de är naturligt med hår, skägg funkar som könshår, de håller borta bakterier så jag har nog mindre bakterier i trynet än rakade killar 

ja det är naturligt och skit men gillar fortfarande inte hår? ja jag tycker det är äckligt. 
Du kan ju kolla min profil om hur gamal jag är men ok eftersom att du är lat, 15


   
SvaraCitera