Aviseringar
Rensa alla

Tjejers reaktion


Ämnesstartare

Hej jag har en fråga till er tjejer;
Vad är er reaktion om ni te x. ska ha sex med en kille som har penila papler?

Berätta gärna om det har hänt någon gång och ni har kanske varit osäkra på sex med en kille med det. Jag har själv det och är blyg att visa min snopp för en tjej, pga hur det ser ut =/ (oskuld)


   
Citera

skadatkön:

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ueeew!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller om en annan kille har det och tjejen var osäker


   
SvaraCitera

Förklara först att du har penila papler och inte kondylom så att man inte missförstår.

sen ska du förklara att är den är en helt ofarlig och icke smittsam hudsjukdom som drabbar tonåringar.

om du inte förklarar det innan du har sex skulle jag springa min väg och aldrig se dig igen.


   
SvaraCitera

tror inte de har särskilt stora problem att skaffa fler killar så det är nog tack och hej.
Är man man ([cool]) måste man va on top of the game hela tiden för att kunna konkurrera [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

Förklara först att du har penila papler och inte kondylom så att man inte missförstår.

[y]

Jag tycker inte att snoppar är särskilt vackra varken med eller utan penila papler. Så länge du förklarar vad det är och att det inte kan smitta henne, så tja, borde väl läget vara lugnt. Om det är en bra tjej, alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, för typ 70% av alla killar har väl det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skadatkön:

okej, för typ 70% av alla killar har väl det

Har inte tittat efter, men det är säkerligen vanligare än man tror.[smile]


   
SvaraCitera

skadatkön:

penila papler

Fattar inte riktigt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det ingen som har haft typ en pinsam situation eller något med detta?


   
SvaraCitera

Cacaoxo:

sen ska du förklara att är den är en helt ofarlig och icke smittsam hudsjukdom som drabbar tonåringar.

Eller så säger man bara att den är ofarlig.

Tror en utförlig beskrivning är rätt avtändande, fast whatever rocks your boat ;D


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Tror en utförlig beskrivning är rätt avtändande, fast whatever rocks your boat ;D

Jag skulle gärna ha en hel uppsats om det, om min pojkvän har det.

Sen ska jag sitta och googla om det på kvällarna och sen när jag ska sova så ska jag gråta och fundera över varför mitt liv suger och allt dåligt händer mig.
[no-no]


   
SvaraCitera

skadatkön:

Vad är er reaktion om ni te x. ska ha sex med en kille som har penila papler?

Bara han förklarar innan och vi använder kondom så är det ok.


   
SvaraCitera

Cacaoxo:

Jag skulle gärna ha en hel uppsats om det, om min pojkvän har det.

Sen ska jag sitta och googla om det på kvällarna och sen när jag ska sova så ska jag gråta och fundera över varför mitt liv suger och allt dåligt händer mig.
[no-no]

SÄCKLSY


   
SvaraCitera