Aviseringar
Rensa alla

Tjejers reaktion


kallprat:

Bara han förklarar innan och vi använder kondom så är det ok.

Fast jag skulle nog ändå kanske komma att kräva ett intyg på ett negativt kondylomtest[blush]


   
SvaraCitera

vad fan är de? :S


   
SvaraCitera

isola:

Fast jag skulle nog ändå kanske komma att kräva ett intyg på ett negativt kondylomtest

Ja om snubben känns lite farlig så...[no-no]


   
SvaraCitera

Jag hade nog inte brytt mig, eftersom den inte smittar. Kukar är inte speciellt attraktiva iallafall.


   
SvaraCitera

kallprat:

Ja om snubben känns lite farlig så... [no-no]

Annars också[wink]


   
SvaraCitera

skadatkön:

penila papler

I många kulturer så brukar dessa hudfenomen stå för fruktbarhet, det är lite kul att veta [y]


   
SvaraCitera

Image

ser det ut så där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borde inte man se skillnad direkt på konylom och penila papler? Eftersom jag sökte på google efter Kondylom och denna bil kom: http://1.bp.blogspot.com/_9SM-TRmAXmA/R9Q_2tf0qhI/AAAAAAAAAGs/nprWm_fAz3w/s400/k...

Och det där ser extremt äckligt ut! mycket stor skillnad ifrån Penila papler! Så hur kan dessa 2 ibland bli ihop blandade? Och eftersom så många killar har Penila papler, borde inte det undervisas på sex och samlevnad vad det är eftersom det är så vanligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svar!!! 😛 borde vara fler tjejer som vet om det annars är det OMÖJLIGT att det är typ 70% killar som har skiten 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skadatkön:

Kondylom

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur jag skulle reagera beror nog på vad jag känner för killen i övrigt.

Hade jag bara planerat ett one night stand så hade jag nog skitit i de, eftersom det (för mig iaf) handlar enbart om utseende och "sexighet".

Hade jag däremot varit i ett förhållande med killen så hade det varit skit samma eftersom det ändå inte smittar. Men var, som tidigare nämnt, noga med att berätta för tjejen att det INTE är kondylom.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera