Aviseringar
Rensa alla

Tjejkompisproblem


Ämnesstartare

Awdarn. Såg ju en perfekt sexscen i mitten av det där. [sad]


   
SvaraCitera

niven:

bara att andra inte ska göra det

Förståligt. Jag tror du inte vill att hon ska behandlas dåligt eller träffa en kille som är inte är bra för henne. därför känner du en slags svartsjuka som inte egentligen är svartsjuka. kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sftd:

Hur klarar du av att smeka hennes kropp från topp till tå utan att gå ett steg längre? Skulle bli galen!

För mig känns det helt naturligt att vi gör så, vi har självklart pratat om detta och hon tycker samma sak[wink]

Ensamvargen:

Awdarn. Såg ju en perfekt sexscen i mitten av det där.

Ledsen att göra dig besviken men det är fortfarande en bit dit känns det som[smile]

alexthepope:

Förståligt. Jag tror du inte vill att hon ska behandlas dåligt eller träffa en kille som är inte är bra för henne. därför känner du en slags svartsjuka som inte egentligen är svartsjuka. kanske?

Såklart jag inte vill att hon ska behandlas dåligt. Tror inte det beror av detta, kan ju vara en delfaktor[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niven:

Ledsen att göra dig besviken men det är fortfarande en bit dit känns det som

Tycker du skall skriva en sexnovell, nu!!!1!11=1001++1+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Tycker du skall skriva en sexnovell, nu!!!1!11=1001++1+

Kanske en annan gång[wink] men nu tycker jag vi håller oss till ämnet[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niven:

För mig känns det helt naturligt att vi gör så, vi har självklart pratat om detta och hon tycker samma sak

Tänk om jag hade turen att få smeka en tjejkompis, och vi båda ser det helt naturligt. he-he. [blush]

Ensamvargen:

Tycker du skall skriva en sexnovell, nu!!!1!11=1001++1+

x1! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niven:

1. Ibland känner jag mig lite svartsjuk när hon träffar andra killar.

Någon som sade svartsjuk på detta tror jag mig se, och då det inte var rätt så antar jag att du kanske försökerskydda henne, som också skrev. Låter rimligt. Man kan göra det omedvetet. Tror inte det är något problem om du är medveten om det.

niven:

2. Jag har svårt att ta hem henne när mina föräldrar är hemma, vill liksom inte presentera henne. Jag är blyg även för mina egna föräldrar och vet inte hur jag ska göra.

Föräldrar är svårt. Det bästa man kan göra är väl att vara ärlig. Även om det inte verkar som om föräldrar förstår någonting så förstår dom iallafall lite.

Och sedan: Även vackra sagor har ett slut...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sftd:

x1!

+1* [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

+1*

Wut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sftd:

Wut?

Hjälper inte att multiplicera med ett. Men att läga till ett, det är ju att fördubbla i det här fallet, och ju mer man har, ju mer måste han ju skriva sexnovellen. Right? [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Hjälper inte att multiplicera med ett. Men att läga till ett, det är ju att fördubbla i det här fallet, och ju mer man har, ju mer måste han ju skriva sexnovellen. Right?

Haha ja såsett, men man kan skriva både och. x-systemet funkar inte på samma sätt, med det menas att man är person "x" och håller med, dvs "första som håller med". [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sftd:

Haha ja såsett, men man kan skriva både och. x-systemet funkar inte på samma sätt, med det menas att man är person "x" och håller med, dvs "första som håller med".

Ah. Vad dum i huvudet jag känner mig nu. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ah. Vad dum i huvudet jag känner mig nu.

Don't [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sftd:

Tänk om jag hade turen att få smeka en tjejkompis, och vi båda ser det helt naturligt. he-he.

Haha tror detta skulle vara ganska omöjligt för de flesta killar i min ålder... [crazy]

Ensamvargen:

Någon som sade svartsjuk på detta tror jag mig se, och då det inte var rätt så antar jag att du kanske försökerskydda henne, som också skrev. Låter rimligt. Man kan göra det omedvetet. Tror inte det är något problem om du är medveten om det.

Nee kanske inte, vi ska prata om det vid någe bra läge[wink]

Ensamvargen:

Föräldrar är svårt. Det bästa man kan göra är väl att vara ärlig. Även om det inte verkar som om föräldrar förstår någonting så förstår dom iallafall lite.

Föräldrar förstår väldigt mycket men problemet ligger i att jag inte vågar ta hem henne när de är hemma [shake]

Ensamvargen:

Och sedan: Även vackra sagor har ett slut...

Vad menar du? Tror du allt det fina vi har en dag kommer försvinna? Alltså om hon eller jag skaffar pojkvän så går det ju inte längre. Men vi kommer alltid vara kompisar. Jag träffar henne för att jag känner mig bekväm med att vara med henne, vi kan prata om allt. Fast visst är det trevligt med lite mys och jag hoppas det inte tar slut än på ett tag. Men gör det det så är inte det hela världen.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niven:

Haha tror detta skulle vara ganska omöjligt för de flesta killar i min ålder...

Men du är beviset på att det är möjligt [wink]


   
SvaraCitera