Aviseringar
Rensa alla

Tjejproblem...


Ämnesstartare

Hej katter!

Jag har ett mycket allvarligt problem! (inget lättsamt och enkelt alltså..)
Jag får inga tjejer, jag har testat på speed-dating, men utan resultat... Ingen vill typ ha mig...

Tjejerna jag umgås med tycker att jag luktar illa och är en tönt. Hur ska jag göra??

Ska jag dra ner byxorna till knävecken som alla "hippa"?
Ska jag lyssna på Markoolio?
Ska jag skaffa Facebook eller Lunarstorm/pea?
Söka till Idol 2009?
Sluta använda string?
Sluta använda kondom?
Ge mig förslag!!!

(Markoolio kan vara ett problem, får erektion av hans röst...)


   
Citera
Ämnesstartare

Gurra92:

Jag har ett mycket allvarligt problem! (inget lättsamt och enkelt alltså..)
Jag får inga tjejer, jag har testat på speed-dating, men utan resultat... Ingen vill typ ha mig...

Hej snygging...

Jag har samma problem. Har jättesvårt för tjejer. Tror inte markolioo är någon bra idé. Jag brukar lyssna på "do you wanna be my fjortisboy" jag tror det hjälper mig lite. Jag har pea, men folk brukar bara skriva gb till mig och säga hur patetisk jag är. Jag får sämre sjävlförtroende och folk här är mycket snällare...

Du kanske vill träffa mig och dejta? Jag vet att vi båda är killar, men är man desperat så är man... [sad]


   
SvaraCitera

Host, troll, host.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fiskas:

Du kanske vill träffa mig och dejta? Jag vet att vi båda är killar, men är man desperat så är man...

Jag har inte uppskattat pojkar innan, men nu får jag en riktigt bra magkänsla, ska vi testa?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha. Om du skulle vara den Gurra, född nittiotvå, som jag såg vid en dator vid ungefär den tiden skulle jag skratta. *ler roat*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurra92:

Ska jag dra ner byxorna till knävecken som alla "hippa"?
Ska jag lyssna på Markoolio?
Ska jag skaffa Facebook eller Lunarstorm/pea?
Söka till Idol 2009?
Sluta använda string?
Sluta använda kondom?
Ge mig förslag!!!

1. NEJ FYFAN MANNEN...
2. NEJ NEJ NEJ(DOOOORK)
3. NEJ NEJ. (BILDDAGBOKEN eller BLOGG... eller MYSPACE)
4. JA Om du VILL skÄMMA UT DIG
5. NEJ BOXER SKA DET VARA GÄRNA MÄRKESBOXERS
6. KÖP COOLARE KONDOMER(TYP FÄRGADE... SJÄLVLYSANDE) MEN SLUTA INTE ANDVÄNDA DIN TÖNT
7: NEJ du FÅR ING<A MER FÖRSLAG... SKIRV PM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma problem här. Testat alla dina förslag, utan framgång[sad]


   
SvaraCitera

vad ar pea?


   
SvaraCitera

Speed-dating är det sämsta du kan göra. Det går snabbt för där hänger allt på hur du ser ut eftersom tjejerna inte hinner uppfatta vem du är.

Om dem tycker du luktar illa så gör så att dem inte tycker det. Det gör du genom att duscha VARJE gång du ska vara där tjejer är, borsta tänderna noga, om det ej hjälper tugg tugummi OCKSÅ, använd deoderant (INTE Axe) och fråga i en parfym butik efter en populär killparfym och ta på dig lite varje gång. Resten ska du INTE göra.

Sedan så bry dig om att klä dig snyggt, håll din hygien fräsch, hitta en snygg frisyr som passar dig, var social och prata avslappnat med tjejer som om du inte är ute efter något utan bara prata och umgås lite beroende på situation, om du inte har ett starkt självförtroende så hitta något som gör dig också glad som automatiskt kommer ge dig sjävförtroende förmodligen och var dig själv.

Tjejer vill ha någon dem lätt kan prata med så om en kille beteer sig osäkert, blyggt, lite tillbaka draget och som tjejen måste dra ut saker ur killen för att han ska säga något eller hela tiden vara den som konstant behöver vara den som håller igång samtalet så är dem här sakerna en anledning till att dem måste fixas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera