Aviseringar
Rensa alla

Tjejproblem


Ämnesstartare

Tjena allihop, förvirrad kille här!

Jag har ett problem angående en tjej som jag träffade för några månader sen. För att göra the story short, jämfört med för 1-2 månader sen har vi haft dålig kontakt pga av att hon har mått dåligt. Vi träffades alltid minst iaf varannan helg. Nu har vi inte träffats på över 1 månad. Kan även nämna att vi har 2 timmar ifrån varandra...

Jag har försökt nå ut till henne men inte fått någon vidare respons. 

Det enda hon skriver nu är hur mycket hon saknar mig, senast skrev hon: "Jag saknar dig väldigt mycket, förlåt för att jag inte hör av mig, jag är sämst, blah blah blah" I princip så skrev hon. Detta är inte första gången det händer. Hon hör av sig när det känner för henne.

Jag vet inte vad jag ska svara, det känns som om jag inte vet var jag har henne, det känns som att hon skriver bara för att, för att hon inte vill förlora mig, alla gånger hittills har hon lyckats hålla mitt hopp uppe men nu känner jag bara att det är en bekräftelsegrej, men håller det på såhär så skiter jag i det. 

Lite konstig text kanske men jag hoppas någon fattar iaf.


   
Citera

Ser du något annat än 2 bullar och en honungsgrotta i henne?


   
SvaraCitera

Säg att du blir ledsen när hon inte hör av sig , så borde hon skriva mer .


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Det kanske är just så, att hon just mår dåligt och innerst inne inte vill förlora dig. Hon kanske brottas med tankar att hon inte förtjänar dig? När man mår dåligt så är det inte ovanligt att dra sig undan, att isolera sig. Fråga hur hon mår? Fråga hur hon önskar att situationen såg ut? Berätta hur du själv känner. Det är endast ni två som kan ha svaren.


   
SvaraCitera

lurifax69:
Säg att du blir ledsen när hon inte hör av sig , så borde hon skriva mer .

låter som en dålig idé, hon verkar ju vara lite deppig och att säga att man blir ledsen/besviken pga hennes handlingar lär ju inte göra saker bättre


   
SvaraCitera

var en man och gå besök henne


   
SvaraCitera