Aviseringar
Rensa alla

tjejproblem:(


Ämnesstartare

jauemen tjena hallå.                

rakt på sak då.

För ungefär 1 år sen la en av mina kompisar till mig i en kik grupp där det var 2 personer jag kände och 4 andra. (jag gick inte i dom 6 klass då. men bytte efter sommarlovet.) och jag gjorde en privat konversation med alla dom 4. Och där skrev vi random saker. Men en av dom började jag bli intresserad av.. hon var snygg, så jävla snäll så de finns inte, och bra i skolan. osv osv. Så då började jag lite smått att ge henne komplimanger om hennes utseende (på kik). Hon höll inte med och dadada. Vi började sen skriva varje dag, flera gånger om dagen. och jag har fortsatt ge henne komplimanger och så. och då från jullovet till sommarlovet skrev vi rätt mycke och de vart bättre och bättre tyckte jag. efter varje ord hon skrev kände jag att hon och jag va som täcket och kudden. och om man ska speeda upp tiden ett halvår så..


idag fick jag höra av en gemensam vän till båda oss att dom två hade pratat och kommit in på ämnet "mig och henne". då sa personen X att hon hade gillat mig ungefär i april till sommarlovet. (juni är det väll då?) men sen hade hon slutat gilla mig för att hon fått för sig att jag är ute efter sex med henne.. 


jag gissar att hon fick det ifrån att alla gick och sa att jag va kåt i henne. det stämmer inte, jag gillar henne bara för att hon är fööör söt (!<3!).


och under tiden hon skulle ha gillat mig, märkte jag inte ett skit av henne utom att hon kollade på mig rätt så mycket i korridårerna. men de var en vanlig sak, de gjorde hon sen jag kom med i kik gruppen. 


jag vet nu inte hur jag ska göra, för jag gillar henne så mycke så jag fan nästan blir ledsen av att hon trodde jag ville ha henne som sexdocka.


så ja. vad tycker ni att jag ska göra för att få henne att förstå att jag inte bara vill "köra" henne?


om det spelar roll så är båda 14 år. gåer i samma klass (vi har dock inte pratat). jag är 1,75-180ungefär och honär väll 20cm kortare. helt vanliga personer.


   
Citera

eeeeeeeh! lägg av!! 

Gör så här:  Prata med henne och förklara hur det ligger till. och om hon inte prata med dig efter några veckor eller pratar som vanlig med dig och ni fortsätter ''hålla på''  så får du jätte gärna strunta i henne och börja titta åt andra hålet. hon får bara skylla sig själv och medan hon är '' ledsen'' något jag inte tror att hon är, så befinner du dig redan i någon annans sällskap såå chillllla brooooshan!!

ha inte något brådska med sånt och särskilt med såna människor som tillåter andra styra deras beslut.


   
SvaraCitera

prata med henne irl. berätta hur du känner och säg att du respekterar henne. 
om det känns jobbigt att prata i skolan tycker jag att du ska fråga ifall hon vill ta en fika/gå en promenad/spela tvspel/whatev. 


   
SvaraCitera