Aviseringar
Rensa alla

Tjejproblem tror jag?


Ämnesstartare

Ska försöka dra igenom de här snabbt!

Har den senaste tiden börjat känna mig ganska ensam, trotts att jag umgås med mina kompisar några gånger i veckan. Har även tappat motivation för väldigt mycket i livet tex. Fotbollen! Känner mig väldigt ofta ganska deprimerad, fast kan ha humörsvängingar som en pms kärring,, som när jag smsar med en tjej jag tror jag gillar. Ibland känns de hur bra som helst, och det känns som att hon är intesserad. Men sen vänder det blixsnabbt och jag blir as förbannad, för blir så sjukt lätt svartsjuk. Har pga allt detta fått sömnproblem, som nu 04:20. Vet inte vad jag ska ta mig till?!


   
Citera

vadgörjaghär:

Känner mig väldigt ofta ganska deprimerad, fast kan ha humörsvängingar som en pms kärring

vadgörjaghär:

Men sen vänder det blixsnabbt och jag blir as förbannad, för blir så sjukt lätt svartsjuk.

Låter lite som borderline. Hur är din självkänsla?


   
SvaraCitera

Det löser sig nog lilla du! [cute]


   
SvaraCitera

Ta en paus från allt kanske? Eller så kan du prata med dina vänner/tjejen om hur du mår så kanske det går över. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Låter lite som borderline. Hur är din självkänsla?

borderline ? Har väl alltid framstått som än väldigt självsäker kille, men under ytan är de inte riktigt som alla tror..


   
SvaraCitera

vadgörjaghär:

borderline ? Har väl alltid framstått som än väldigt självsäker kille, men under ytan är de inte riktigt som alla tror..

http://sv.wikipedia.org/wiki/Borderline

Jag är ingen psykolog, men det är möjligt att du kan utveckla borderline på riktigt om du inte får hjälp. Föreslår att kontakta en psykolog för att prata ut.


   
SvaraCitera

Låter inte kul.
Prata med någon. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Borderline

Jag är ingen psykolog, men det är möjligt att du kan utveckla borderline på riktigt om du inte får hjälp. Föreslår att kontakta en psykolog för att prata ut.

Tack för tipset!! Ska nog kolla upp det:)


   
SvaraCitera