Aviseringar
Rensa alla

Tjejsaker i egenlägenhet, t.ex. hårfön


Ämnesstartare

Hej på er!

jag ska snart flytta hemifrån och fyller dessutom snart år, och då vill jag gärna önska mig lite sånna där tjejiga saker som man behöver när man flyttar hemifrån och inte längre kan använda syrrans grejer.
T.ex. hårfön. Har någon något mer förslag? [smile]


   
Citera

Blommor och gardiner.


   
SvaraCitera

Vad vet vi om vad du behöver?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lägenhet


   
SvaraCitera

är verkligen en hårfön en tjejsak?


   
SvaraCitera

tweegy:

T.ex. hårfön.

Jag använder hårfön och är en heterosexuell kille, så att säga att en hårfön skulle vara en tjejsak är väll inte rätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ber om ursäkt för att jag kallade hårfön för en tjejsak. Bara för att min pojkvän aldrig skulle använda en betyder det givetvis inte att den inte skulle vara gjort för tjejer. Så förlåt förlåt.

Kan vi nu gå tillbaka till ämnet? 🙂 Saker man behöver när man flyttar hemifrån, som inte är möbler, kastruller och sånt. Utan mer sånt som typ hårfön 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vara gjort ENBART för tjejer menar jag


   
SvaraCitera

Tamponger [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plattång, skohyllor [crazy], sen e det nog ingen skillnad.. bara att alla killar som flyttar kanske inte köper vattenkokare, äggkokare, elvispar o allt som tjejer inte klarar sej utan men som egentligen e jäkligt könsneutralt.


   
SvaraCitera

Sängkläder, bindor, tvålar, schampoo, mattor, snyftfilmer, böcker, choklad, ljus, lampor, kuddar, papiljotter, plattänger, hårspray...[tard]


   
SvaraCitera

Hannah Montana planscher kanske? [confused]


   
SvaraCitera

McLuver:

Hannah Montana planscher kanske?

(L)


   
SvaraCitera

sånadär hårspännen som alltid försvinner är ett stort måste.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

sånadär hårspännen som alltid försvinner är ett stort måste.

Är jag inte ensam alltså? [surprised]


   
SvaraCitera