Aviseringar
Rensa alla

Tjejsidor??


Fingerprints:

Leva livet, husdjur, ambitions, kvällsnöjen 🙂

Är det första? Kommer ihåg att jag hade "Hot dates". En tjejkompis vid namn Elina lånade det OCH JAG FICK ALDRIG TILLBAKA DET [sad]

Fingerprints:

Det var en bra sida, finns den kvar?

Blip och Blipville har lagts ned
Sajterna är nedtagna och du kan inte längre spela spel eller umgås på våra sajter. Vi vill tacka för alla år och önska er ett gott nytt 2011 med nya spännande spelsajter.

[cry]


   
SvaraCitera

Fingerprints:

samma hääär!

Tills mitt Sims 2 hade jag i slutändan laddat ner så mycket saker att spelet var nästintill ospelbart, och trots alla expansioner så tog nerladdningsmappen 10 gånger så mycket plats höhö [cool]

Fingerprints:

Jag med, jag var "HC" o grejer.

Hade en "maffia" med massa medlemmar [cool]
Var så jävla cool där! Å så satt man å var tjock å flottig bakom skärmen höhööhöhh


   
SvaraCitera

Pickaboo:

Är det första? Kommer ihåg att jag hade "Hot dates". En tjejkompis vid namn Elina lånade det OCH JAG FICK ALDRIG TILLBAKA DET

nej, det här är the sims 3 🙂
hahahhaha, en av mina kompisar har ett tappat fodralet till mitt the sims 3...

gillar inte när folk inte lämnar tillbaka grejer, har blivit av med hur många böckeer som helst som folk lånat (snott)

Pickaboo:

Blip och Blipville har lagts ned

jag såg det [cry] jag som ville spela gladiatorerna.


   
SvaraCitera

Pickaboo:

haha, inte jag heller sen spelade jag "dekrim" också, där man ska vara cool och kriminell. kommer ihåg när jag rånade en bank och fick 600 000. blev sjukt uppspelt och lånade min syrras hemtelefon bara för att ringa och säga till min bästa vän att jag lyckats råna en bank

hahaha, måste varit ett stort ögonblick i ditt liv![bigsmile]

Pickaboo:

sen var en kille i min skola en känd maffiaboss på dekrim, så jag började smöra för honom så att han skickade pengar och skyddade mig. old tiimes..

serious business!

Pickaboo:

Blip och Blipville har lagts ned
Sajterna är nedtagna och du kan inte längre spela spel eller umgås på våra sajter. Vi vill tacka för alla år och önska er ett gott nytt 2011 med nya spännande spelsajter.

Jävla as. Blev sugen på blip igen ju.

På tal om spel, gillar fortfarande det där kaninspelet när man flyger i rymden och plockar stjärnor eller vad det nu är.Nostalgi. [love]


   
SvaraCitera

grums:

Blev sugen på blip igen ju.

haha, jag med. spelade fyra i rad för ett par veckor sen, i form av ett drinkspel. förlorade inte en enda gång [cool] kändes så jäkla awesome, alla blev så frustrerade. blip.se-takterna sitter i än.

grums:

Nostalgi.

åh 😀 jaa, det är så sött.

Fingerprints:

nej, det här är the sims 3 🙂

tycker det är roligast att bygga och inreda i det [blush]

Fingerprints:

(snott)

dumt, ryt till lite och ge dem en hederlig cuntpunt (kanske)


   
SvaraCitera

ajuste, så jäkla tragiskt när man var 11 bast och skrev till tjejer på blip-chatten i spelrummen.

- kille eller tjej?
- tjej
- 😀 vill du snacka????


   
SvaraCitera

Pickaboo:

tycker det är roligast att bygga och inreda i det

Samma här, och skapa en karriär. Sen tröttnar jag och bygger nytt. Ganska kul att skaffa bebisar också! men bara om det blir en tjej.. öh, ja

Pickaboo:

dumt, ryt till lite och ge dem en hederlig cuntpunt (kanske)

Pratar inte med någon av dessa människor i dagsläget 🙁


   
SvaraCitera

stallet.se var ypperligt, men är inte en "tjejsida". Mysig. Gjorde massa stallplaner och sånt. Så gulligt att jag var med innan man ens kunde göra egna bilder att ha som <3


   
SvaraCitera

brukade ba spela robot wars och hänga på fun planet[blush]


   
SvaraCitera

Pickaboo:

haha, jag med. spelade fyra i rad för ett par veckor sen, i form av ett drinkspel. förlorade inte en enda gång kändes så jäkla awesome, alla blev så frustrerade. blip.se-takterna sitter i än.

I challenge you, jag är GRYM på fyra i rad! [cool]

Pickaboo:

åh 😀 jaa, det är så sött.

Massa sött! Brukade spela det i skolan och bli så stolt över mig själv varje gång jag slog rekord. [blush]

Pickaboo:

- kille eller tjej?
- tjej
- 😀 vill du snacka????

haha åh, många nostalgitrippar idag... tidigt i tonåren var jag och en vän inne på b.la. snyggast.se-chatten ofta och drev med folk! särskilt med killar som ville sexchatta. det var tider det...


   
SvaraCitera

vi lurade nog killar att vi ville träffas också och bestämde mötesplats. sa att vi var typ 18 år eller något, eftersom de ofta var äldre. så elaka! 😀


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Samma här, och skapa en karriär.

haha ja. i första the sims gjorde jag en jättestor familj som bara fick en vägg med telefon, så att jag kunde bli vän med dem eftersom det krävdes vänner för att gå vidare i karriären [cute]

grums:

I challenge you, jag är GRYM på fyra i rad!

det säger alla, men jag förlorar aldrig! [cool]

grums:

det var tider det...

haha, snyggast.se [sad] har för mig att det var där jag såg mina första par nakna kvinnobröst [check]. sen hade pappa sett att jag hade varit inne där och sa till mamma att "carl har porrsurfat!", och så hade jag och mamma ett serious talk om att kvinnor i porrbranschen inte var som vanliga tjejer [bigsmile] så jävla fult var det.


   
SvaraCitera
ohjens

grums:

haha åh, många nostalgitrippar idag... tidigt i tonåren var jag och en vän inne på b.la. snyggast.se-chatten ofta och drev med folk!

haha! jag och en kompis gick in på skissa och gissa och skrev massa skit till folk. jäklar vad sura dom blev[love]


   
SvaraCitera

Pickaboo:

haha ja. i första the sims gjorde jag en jättestor familj som bara fick en vägg med telefon, så att jag kunde bli vän med dem eftersom det krävdes vänner för att gå vidare i karriären

Så gör jag fortfarande, fast med drömkillen min sim ska träffa!


   
SvaraCitera

Pickaboo:

det säger alla, men jag förlorar aldrig!

jag förlorar aldrig heller, så då är vi två! [cool] GAME ON, BITCH.

Pickaboo:

haha, snyggast.se har för mig att det var där jag såg mina första par nakna kvinnobröst [check]

haha, var annars 😀

Pickaboo:

sen hade pappa sett att jag hade varit inne där och sa till mamma att "carl har porrsurfat!", och så hade jag och mamma ett serious talk om att kvinnor i porrbranschen inte var som vanliga tjejer så jävla fult var det.

haha söt mamma du har! tänk om hon aldrig berättat för dig att vanliga kvinnor inte var så, då hade du blivit sjukt besviken när du fick reda på det själv senare.[no-no]


   
SvaraCitera