Aviseringar
Rensa alla

Tjejtidningar


Ämnesstartare

Postorderhoran:

typ inget sex alls i solo? Köpte den för länge sedan pga ville läsa sextips, den var ju JÄTTESNÄLL.

hm, kanske tänker på fel tidning då. jaja. sextidningarna är bäst. skiter i modet ok.


   
SvaraCitera

HAhaha absolut inte Julia.. Frida är helt okej men de skriver om samma saker hela tiden. Veckorevyn är bra och fyllt med sexiii saker. Sen tror jag att Egoboost tidningen är bra, dock är den dyr.


   
SvaraCitera

JULIA


   
SvaraCitera

Beror ju på ålder


   
SvaraCitera

Beror ju på ålder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läser ofta elle, men det är dåligt allternativ då det bara är massa mode. Sen gillar jag cosmopolitan, mycket pga att den finns i mindre format. Super smidigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amelia är acceptabel.

Solo är nog för övrigt den sämsta tjejtidningen, sämst "sextips" så som "Fånga honom när han är totalt oförberedd, till exempel när han borstar tänderna, gå ner på knä och knäpp upp hans byxor. Håll kvar hans blick medan du tar honom i din mun och släpp den inte ens för ett ögonblick. Rör dig själv samtidigt och han kommer frusta av lycka.". Känns lite tankar alá våldtäkt-finns-inte-i-förhållanden och grova generaliseringar.

Men om du har en hjärntvättad flicka du vill imponera på rekommenderas ju definitivt Solo eller ännu bättre i sådana fall; Veckorevyn.
Dold text: Innehar ett brinnande hat mot speciellt dessa hemska sextips. Dör dödens död när jag läser det.


   
SvaraCitera
noja
 noja

ninna:

Dold text: Innehar ett brinnande hat mot speciellt dessa hemska sextips. Dör dödens död när jag läser det.

håller med


   
SvaraCitera

ödets ironi:

Vilken tjejtidning är bäst?

Finns det bra tjejtidningar?? [bigsmile][wink]


   
SvaraCitera