Aviseringar
Rensa alla

Tjejtips


Ämnesstartare

Tja,
finns en tjej i min klass, vi har alltid typ smsat och sånt med varandra sedan sjuan (går ut nian nu)...

Typ sedan nian började greja med mig (inte så seriöst) vi snackar inte mkt i skolan utan det är mest på sms och msn.
Vi har även varit tsm i nian.
Nyss hade vi "lan" hos henne, jag hon och tre andra,då satt vi mittmeot varann och då hade vi hela tiden ögonkontakt, det var la knappast ngt seriöst men endå.
OCh sen skulle alla sova i samma säng och då skulle jag ligga bredvid henne. Innan vi la oss så skickade hon typ : "Vi ligger ju bredvid varandra i natt!" sen typ "skojja". ungefär sånt skikcka hon.

Sedan när vi skulle sova så låg hon typ runt mig med armen, [love]
Inte för att jag tycker att det är jobbigt utan mer gött att hon gör så [wink]

Vi båda e kanske lite blyga men´hon e fan det snyggaste jag sett 😀

när vi var tsm så gjorde hon slut för att hon inte hade samma känslor som från början.

Nästa steg lr inte?
tips?


   
Citera
Ämnesstartare

Klå upp henne och säj att du älskar na


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

encore:

när vi var tsm så gjorde hon slut för att hon inte hade samma känslor som från början.

Har du varit tillsammans med na förr? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aah, det var typ en vecka lr ngt, alltså så kändes det som hon inte tyckte de var seriöst men hon ville ju träffas mkt o så.
Men det känns iaf som hon villa tt de ska hända ngt mellan oss men ingen tar tid.
yeah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

encore:

tips?

suprise her!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att vara lite anglifierad: Go with the flow.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med henne bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

huh?
Ni kan knappt prata med varandra ansikte mot ansikte men ni har varit ihop och du vill ha ett förhållande igen?


   
SvaraCitera