Aviseringar
Rensa alla

TjEnA


koknonulollola dodejoj i rorövovenon


   
SvaraCitera
Åtta

Penstrokes:

dU gÖr MiG sÅ lYcKlIg [love]

Färdig!

http://www.speedyshare.com/files/19655588/um.user.js

EdIt: Speedyshare misshandlade den. Ska ladda upp den på min server så snart jag loggar in i Linux (troligen ikväll).


   
SvaraCitera

Penstrokes:

dEt TaR sÅn jÄvLa TiD mEn HöJeR sTäMnInGeN i InLäGgEn MyCkEt TyCkEr JaG oCh MåNgA mEd MiG

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Hando

[mad]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

dEt TaR sÅn jÄvLa TiD mEn HöJeR sTäMnInGeN i InLäGgEn MyCkEt TyCkEr JaG oCh MåNgA mEd MiG

hejh[love]


   
SvaraCitera

ÅåÅH jAg håLlEr mEd I AlLrA hÖgStA gRaD!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dEtTa Är sÅ fUlT sÅ dEt FiNnS iNtE.


   
SvaraCitera

YoU mAkE mE sAd


   
SvaraCitera

pirrar i magen när ja ser det där[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Färdig!

Firefox fullkomligt vägrar installera det. Greasemonkey verkar överhuvudtaget inte känna igen det som ett användarskript. Funkar det hos dig ännu?


   
SvaraCitera
Åtta

Penstrokes:

Firefox fullkomligt vägrar installera det. Greasemonkey verkar överhuvudtaget inte känna igen det som ett användarskript.

Firefox verkar hata allt. Jag ska ladda upp det på mitt webbhotell när jag loggar in i Linux, där vet jag att det ska fungera.

Penstrokes:

Funkar det hos dig ännu?

Alltså, jag har bara modifierat den förra versionen av UM++, så jag har inte behövt installera det. Men jag har inte gjort några modifikationer utav metadatan, så det bör fungera precis som förut.


   
SvaraCitera
Åtta

Så! Nu efter mycket krångel så ligger skriptet uppe att hämta här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Men jag har inte gjort några modifikationer utav metadatan, så det bör fungera precis som förut.

Men alltså. Jag har redan laddat upp det på min server. Det går inte. Firefox känner inte igen det som ett skript överhuvudtaget. :/


   
SvaraCitera
Åtta

Penstrokes:

Jag har redan laddat upp det på min server. Det går inte. Firefox känner inte igen det som ett skript överhuvudtaget. :/

Du har fel. Det fungerar fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu sKa vI Se oM DeT HäR FuNgErAr, Då kOmMeR JaG Ha dE FiNaStE PoStErNa pÅ Um fRaMöVeR

dEt kAn jAg lOvA Er

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Du har fel. Det fungerar fint.

NeJ, jAg mÄrKtE DeT Nu. TaCk sÖtNoS! [love]


   
SvaraCitera