Aviseringar
Rensa alla

tjena.


Ämnesstartare

hej, nu har jag varit medlem på det här forumet typ i en månad, och har totalt fastnat. Även fast jag inte lärt känna någon än så gillar jag bara hela känslan på forumet, bra ställe att komma bort från sin sjukt tråkiga vardag. Varför blev ni medlemmar här? Varför stannade ni?

EDIT: en lite skum fråga, känner typ alla ni varandra här, eller är ni också randoms som mig?


   
Citera
Ämnesstartare

Les voleurs:

Varför blev ni medlemmar här?

vet ej, hade väl tråkigt

Les voleurs:

Varför stannade ni?

upptäckte att det är bästa tidsfördrivet ever + ofta trevligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

Varför blev ni medlemmar här?

För att det verkade som en intressant sida 19 nov 2008. [cute]

Les voleurs:

Varför stannade ni?

Ingen aning.. [wink]


   
SvaraCitera
Åtta

Les voleurs:

Varför blev ni medlemmar här?

För att min beztis Penstrokes var medlem här.

Les voleurs:

Varför stannade ni?

För att:

Baader_Meinhof:

um skulle ju haverera utan dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

Varför blev ni medlemmar här?

pga dåvarande klasskompis

Les voleurs:

Varför stannade ni?

fastnade, helt enkelt


   
SvaraCitera
oktan

Vet inte varför jag fastna här, tror det var för att kunna vara anonym & ingen ska veta vem jag är. Men tror det finns en här som klurat vem jag är då jag råka skriva lite om mej & musik. Annars är jag åxå ny här.


   
SvaraCitera

blev medlem för att sprida kärlek, stannade för att sprida hat.


   
SvaraCitera

Les voleurs:

Varför blev ni medlemmar här?

Såg reklam om sidan på tv för flera år sen. Var förvirrad tonårspojke. Blev medlem.

Les voleurs:

Varför stannade ni?

Gillade forumet. Bra tidsfördriv. Roligt osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

Varför blev ni medlemmar här? Varför stannade ni?

för att jag gillade att läsa trådarna x) Fast sen försvann de flesta roliga så jag avreggade och förra året blev jag medlem igen, så jag blev väl fri 2år kanske men fastnade igen xD

Dold text: Btw händer väl att man avreggar om forumet inte får lite nya ansikten snart elr lite gamla um-are kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul att höra alla!

stereo total:

Såg reklam om sidan på tv för flera år sen. Var förvirrad tonårspojke. Blev medlem.

va, när var det här?


   
SvaraCitera

Les voleurs:

va, när var det här?

Oj, em, runt fyra år sen tror jag. Har haft massa olika konton.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har haft hur många konton som helst här, men jag kommer alltid krypandes tillbaka. det är den fina atmosfären och stjärnfolket som kallar på mig[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Oj, em, runt fyra år sen tror jag. Har haft massa olika konton.

coolt!
Men jag har inte riktigt fattat grejen om ungdomar.se, trodde först att det bara var ett forum, men det finns ju massa annat. Är forumet själva grejen med hemsidan eller är det något annat?


   
SvaraCitera

Les voleurs:

coolt!
Men jag har inte riktigt fattat grejen om ungdomar.se, trodde först att det bara var ett forum, men det finns ju massa annat. Är forumet själva grejen med hemsidan eller är det något annat?

Är väldigt individuellt. Vissa är här bara för bloggarna, andra för skriva frågor, andra för forumet osv.
Själv är jag här för forumet.


   
SvaraCitera

Les voleurs:

Varför blev ni medlemmar här?

Svenskt forum där man kunde vara anonym och som inte var Flashback. Browsade runt i lite trådar innan jag reggade och vart positivt överraskad när jag såg att forumet inte enbart fungerade som en online ungdomsmottagning och att det faktiskt, i vissa fall fanns trådar med högt diskussionsvärde osv.
+ kände för att skaffa lite nya vänner.

Les voleurs:

Varför stannade ni?

Stannade pga lyckades hitta vänner [cool]
Har bara vart medlem sen i april i år, men har ändå hunnit träffa kanske... 40% av alla frequent posters - det är mycket friendly stämning på um-träffar [blush]


   
SvaraCitera