Aviseringar
Rensa alla

Tjena idag var en Stor jag jag tog Mitt Driver License


Ämnesstartare

Känns obeskrivligt rent ur sagt Skit Bra känner mig Fri att ge mig ut på Nya vägar Nya dörrar öppnas och Nu kan jag börja min egen Taxi organisation Taxi firman palla Busschaffisar säger jag Släng er i väggen

Jag har nu ett Driver License[cool] Och det känns Jättebra nu kan jag åka fem mintuer till Börges hambörjarbar inte tjugo med Bussen

Japp klarade det Galant extraordinärt AWSOM


   
Citera

Grattis, vad duktig du är, kraam. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack så hemskt mkt SE OPP I BACKEN FÖR HÄR KOMMER JAG-feelings stömmar ut ur min Kropp


   
SvaraCitera
Åtta

spindelnätaren:

Nu kan jag börja min egen Taxi organisation

Kan du inte alls. [no-no] Du måste ha haft körkort i 3 år, samt ha gjort ett flertal teoriprov.


   
SvaraCitera

HEHEHEHEHH[love][love][love][love]lyckawowvadruligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Kan du inte alls. [no-no] Du måste ha haft körkort i 3 år, samt ha gjort ett flertal teoriprov.

Har du ens hört Talas om Svart taxi? NÄÄÄÄ du är antagligen en sån där FACISMEN som ej gillar olagligheter. FAN TA DIG och låt mina Rättigheter vara ifred.

Catch me if you Can


   
SvaraCitera
Åtta

spindelnätaren:

du är antagligen en sån där FACISMEN som ej gillar olagligheter.

Ja oja. En sån är jag. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer du inte sakna buskortet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Kommer du inte sakna buskortet?

Vem har sagt att jag ska lämna mitt Buskort? På natten kanske Jag blir en Crazy Busschafför! [badgrin] Nattbussar känns mer Kusligt eller hur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

På natten kanske Jag blir en Crazy Busschafför! Nattbussar känns mer Kusligt eller hur.

Ja [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera