Aviseringar
Rensa alla

Tjenare, gott folk! De avlidna talade till mig i veckan.


Ämnesstartare

Lite updates sedan sist tänkte jag skulle passa ikväll på självaste Halloween och så! I måndags kväll begav jag mig till kyrkogården här i byn i förhoppningar om att få kontakt med åtminstone en avliden. Det regnade och blåste ganska rejält, vilket ökade spänningen enormt mycket! 

När jag väl kom dit och långsamt öppnade kyrkogrinden kände jag ett tryck mot mitt bröst.. Otroligt obehagligt, trodde att jag höll på att få en hjärtinfarkt.. Jag vände mig snabbt om och stängde grinden efter mig, värken gick direkt över.. Hur kusligt är inte det?! Äsch tänkte jag, vill de mig illa så ska de fan i mig få göra mig riktigt illa! Så jag öppnade upp grinden igen och vandrade upp för stentrappan!

Väl på plats blev luften kallare.. Det kändes som om jag gick in i en kyl kan man säga. Fram till en gravplats vandrade jag. Satte mig på huk vid den. Försökte lyssna extra noga men hörde inget utöver vinden..

Detta är meningslöst kände jag, så jag vände mig om och gick därifrån. Då jag skulle öppna grinden kunde jag höra någon viska till mig i högra örat.. Så jag lyssnade, och rösten sade: "Vid den blå ringen". Vad tror ni det betyder?? Hur ska jag tolka detta??

   


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

shit mannen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske dags att gå till en psykolog eller någon läkare. Du är antingen psykiskt sjuk eller så var det någon form av tillfällig hallucination.


   
SvaraCitera
Draug

egendomliga grejer. Kyrkogårdar brukar vara rätt så lugna annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:
Kanske dags att gå till en psykolog eller någon läkare. Du är antingen psykiskt sjuk eller så var det någon form av tillfällig hallucination.

nej. alla får faktiskt tro på vad dom vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:
Kanske dags att gå till en psykolog eller någon läkare. Du är antingen psykiskt sjuk eller så var det någon form av tillfällig hallucination.

Spöken kanske finns, du kan ju inte motvisa det, eller hur? Själv har jag varit med om ett flertal övernaturliga saker..framför allt i det slott där farfar växte upp..kanske är gamla släktingar som vill få kontakt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv brukar jag spela schack me döden. Jag vinner varje gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Spöken kanske finns, du kan ju inte motvisa det, eller hur?

Nej, men han kan dra slutsatser utifrån sannolikhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Nej, men han kan dra slutsatser utifrån sannolikhet.

Det är som att dra slutsatsen att gud inte finns...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Det är som att dra slutsatsen att gud inte finns...

Om man håller sin inställning öppen för modifiering ser jag inget problem med detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har sett och hört fenomen som en levande människa omöjligt kan göra eller ett icke naturfenomen . Dom som inte har vart med ngt paranormalt  eller ens i in satta i det ockulta tycker jag ska bara hälla käft som säger  -'det finns inga bevis ' 

Bevis finns det gott om de är upp till en själv om man vill ha svaren .

Nej inte bevis för dig som inte har vart med ngt , folk är bara dumma om de inte tror de finns liv efter döden xD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Bevis finns det gott om de är upp till en själv om man vill ha svaren .

Upp till bevis, då:  http://en.wikipedia.org/wiki/One_Million_Dollar_Paranormal_Challenge

De gånger jag sett "spöken", demoner och andra ockulta fenomen har jag senare kunnat härleda det till sömnparalyser, psykisk utmattning och liknande tillstånd. Det är inte svårare än så. Människor tenderar att överskatta sina upplevelser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Spöken kanske finns, du kan ju inte motvisa det, eller hur? Själv har jag varit med om ett flertal övernaturliga saker..framför allt i det slott där farfar växte upp..kanske är gamla släktingar som vill få kontakt?

det finns inte minsta lilla vetenskapligt bevis för att spöken finns.

att jag inte kan motbevisa det säger absolut ingenting. jag kan heller inte motbevisa att tomtar, troll, och annat tjafs inte existerar. men det betyder inte att det finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

'sömnparalyser, psykisk utmattning och liknande tillstånd'

Har själv vart under ett helt normalt tillstånd ' har  ibland hänt mitt under dagtid . 

Läs och ut öva kabbala -Judisk svartmagi och du kommer kontakt med högre och starkare krafter. Eller snacka med en medlem i Dragon Rouge - esoteriskt sällskap. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knarka inte aaron


   
SvaraCitera