Forumet - tjock ??

tjock ??

558 0 30

Spana också in:

Sovande:

Måste bara fråga hur du har tränat för att få en sån mage du ser ju annars ganska vältränad ut typ glömde du magen?

nej jag tränar mage och rygg mest av allt, konstigt nog. min mage har bara en förmåga att "stick ut", något som går i släkten. pappa, farfar mm ser likadana ut. fast värre, dom är fetare än mig.. haha
sheempancen:

nej jag tränar mage och rygg mest av allt, konstigt nog. min mage har bara en förmåga att "stick ut", något som går i släkten. pappa, farfar mm ser likadana ut. fast värre, dom är fetare än mig.. haha

Jaa men då kan man ju inte säga att du är tjock det är ju inte riktigt fett som hänger men du kanske borde försöka träna på ett annat sett annars kan det ju snart börja se ut som det [rolleyes]
Sovande:

Jaa men då kan man ju inte säga att du är tjock det är ju inte riktigt fett som hänger men du kanske borde försöka träna på ett annat sett annars kan det ju snart börja se ut som det

ja kanske:), något tips på hur? löpning och bollsporter är inte något jag kan hålla på med. jag tränar brottning fyra timmar i veckan, cykling/gym en gång.
tackar och bockar ifall någon vet:)