Aviseringar
Rensa alla

tjock ??


Hando

sheempancen:

tjock ??

sheempancen:

Självklart.


   
SvaraCitera
ziiesh

normal. Men varför kan inte folk själva ta ett beslut att börja träna om de inte är riktigt nöjda?


   
SvaraCitera

sheempancen:

vad seriösa folk var då 🙁
men okej, tack 🙂

Självklart.

Måste bara fråga hur du har tränat för att få en sån mage du ser ju annars ganska vältränad ut typ glömde du magen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Måste bara fråga hur du har tränat för att få en sån mage du ser ju annars ganska vältränad ut typ glömde du magen?

nej jag tränar mage och rygg mest av allt, konstigt nog. min mage har bara en förmåga att "stick ut", något som går i släkten. pappa, farfar mm ser likadana ut. fast värre, dom är fetare än mig.. haha


   
SvaraCitera

sheempancen:

nej jag tränar mage och rygg mest av allt, konstigt nog. min mage har bara en förmåga att "stick ut", något som går i släkten. pappa, farfar mm ser likadana ut. fast värre, dom är fetare än mig.. haha

Jaa men då kan man ju inte säga att du är tjock det är ju inte riktigt fett som hänger men du kanske borde försöka träna på ett annat sett annars kan det ju snart börja se ut som det [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Jaa men då kan man ju inte säga att du är tjock det är ju inte riktigt fett som hänger men du kanske borde försöka träna på ett annat sett annars kan det ju snart börja se ut som det

ja kanske:), något tips på hur? löpning och bollsporter är inte något jag kan hålla på med. jag tränar brottning fyra timmar i veckan, cykling/gym en gång.
tackar och bockar ifall någon vet:)


   
SvaraCitera

sheempancen:

ja kanske:), något tips på hur? löpning och bollsporter är inte något jag kan hålla på med. jag tränar brottning fyra timmar i veckan, cykling/gym en gång.
tackar och bockar ifall någon vet:)

Kör du några sep-ups?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Kör du några sep-ups?

och det är?:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad har hänt med din mage? den ser fast ut, men den putar som faan. [confused]


   
SvaraCitera

sheempancen:

och det är?:S

oj haha börjar nog bli lite trött sit up?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

oj haha börjar nog bli lite trött sit up?

ja, jag brukar göra dom uppochner. chins med benen rakt ut, fällkniven, och så. vanliga sit ups blir så långtråkigt.


   
SvaraCitera

sheempancen:

ja, jag brukar göra dom uppochner. chins med benen rakt ut, fällkniven, och så. vanliga sit ups blir så långtråkigt.

Okej men jag brukar göra valiga hemma när magen börjat putta ut lite för mycket brukar hjälpa[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Okej men jag brukar göra valiga hemma när magen börjat putta ut lite för mycket brukar hjälpa

aa, okej[smile], men det gör jag redan[sad]. aja


   
SvaraCitera

sheempancen:

aa, okej, men det gör jag redan. aja

Självklart.

Okej[sad]


   
SvaraCitera

sheempancen:

vad är det? 🙂

Bröstbenet är intryckt blir en grop i bröstet


   
SvaraCitera