Aviseringar
Rensa alla

Tjock?


Ämnesstartare

Hej!
Alltså la upp detta på ett annat forum nyss då jag inte fick många seriösa svar. Men alltså jag är seriös om denna fråga och vill ha ett seriöst svar.

Då jag är väldigt obekväm med min kropp, då jag känner mig tjock HELA TIDEN......så skulle jag vilja att ni satt en siffra på mig från 1 till 10...då 1 är spinkig, 5 är "normal" och 10 är tjock

Här har ni bilder:


   
Citera
Ämnesetiketter

BroderGrim:

5 är "normal"

Du får nog gå upp ca 15-20kg till innan du ens kan börja kalla dig för lätt överviktig 😛


   
SvaraCitera

du ser lite mullig ut ja, särskillt när du nästan har putmage trots att det syns att du drar in magen så mycket du kan.


   
SvaraCitera

5

det är ju nästan tragiskt att du känner dig tjock.


   
SvaraCitera

nej, du är inte tjock.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

farbror gugge:

du ser lite mullig ut ja, särskillt när du nästan har putmage trots att det syns att du drar in magen så mycket du kan.

men för i helvete, håll dig borta från äsforumet.


   
SvaraCitera

farbror gugge:

du ser lite mullig ut ja, särskillt när du nästan har putmage trots att det syns att du drar in magen så mycket du kan.

va fan gugge? han är nästan spinkig


   
SvaraCitera

5.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

du ser lite mullig ut ja, särskillt när du nästan har putmage trots att det syns att du drar in magen så mycket du kan.

dra in magen så mkt jag kan? drog inte in magen överhuvudtaget!
MEN här gör jag det:

Crypto:

Du får nog gå upp ca 15-20kg till innan du ens kan börja kalla dig för lätt överviktig 😛

Hmm ofta :S

Och tack för er som svarat 5!


   
SvaraCitera

BroderGrim:

[shake][cry][cry]


   
SvaraCitera

BroderGrim:

Hmm ofta :S

Jag såg ut ungefär som du för 15kg sedan iaf 😛 o nu är jag biffigare [cute]


   
SvaraCitera
Åtta

BroderGrim:

MEN här gör jag det:

Ew, wtf?! Du är typ en tvåa på din skala. [cry]


   
SvaraCitera

men asså, om du verkligen hade tyckt att du är tjock, ochinte bara vill ha uppmärksamhet eller whatever hade du ju inte lagt upp en bild på din mage på ett forum x)


   
SvaraCitera

farbror gugge:

du ser lite mullig ut ja

han ser väl inte "mullig" ut? [confused]


   
SvaraCitera

Tjock är du verkligen inte. Du ser däremot inte så tränad ut,och det kanske ger dig illusionen av att vara tjock(ifall du känner dig "otränad")? det är nog mer än mental grej.

Kolla igen på dina bilder och låtsas att det är en främling du ser där,anser du verkligen att det är något annat än en normalbygg person?


   
SvaraCitera

4-5.

WaterTiger:

Du ser däremot inte så tränad ut,och det kanske ger dig illusionen av att vara tjock(ifall du känner dig "otränad")? det är nog mer än mental grej.

!


   
SvaraCitera