Aviseringar
Rensa alla

Tjock, dum i huvet, äcklig - tjejer, varför?


Ämnesstartare

Nej, snackar inte om mig nu [wink]...

Vet inte riktigt vart jag ska börja. Kan väl starta med att säga att jag har en kompis som är otroligt social. Han kan snacka om helt random saker i flera timmar. Dåligt självförtroende har han inte heller. Men dum i huvet är han ta mig fan ska ni veta. Han har en tendens att göra/säga helt idiotiska saker lite då och då. Det är sällan man hör den killen snacka om seriösa saker, och även då lyckas han leda in samtalet i något sjukt! Är rätt så säker på att lider av borderline. Nu när det är sagt vill jag också säga att han har sina stunder, han är en jävla skön person ändå!

Men, trots allt detta, så lyckas han på något sätt ändå få vilken tjej han vill ha! Jag förstår verkligen inte vad det är som får tjejerna att gilla honom. Vill inte påstå att han är attraktiv.

Kan det vara så att tjejer dras till otroligt sociala killar, även om dom ser förjävliga ut och i övrigt beter sig som skit?

Som jag sa innan, så kan han sitta i timmar och prata om helt random saker. Vet inte vad han får allt från...

Varför? [sad] För övrigt så är han ingen kung i förhållanden, han lyckas alltid sabba dom. I hans förra förhållande (som höll i ett halvår ungefär) så fick han omkull minst 4-5 olika tjejer medans han var tsm...

Jag har skrivit mig själv förvirrad nu, helt ärligt [cute] så jag slutar nu, men jag tror ni förstår budskapet.


   
Citera

Någon är avundsjuk [cute]


   
SvaraCitera

Stor kuk.


   
SvaraCitera

Får se bild så kan jag avgöra vf tjejer gillar honom ^^

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Stringburka:

Stor kuk.

Vet dom inte innan dom ligger lr ?


   
SvaraCitera

aekitsune:

Vet dom inte innan dom ligger lr ?

eh jo? aldrig hört talas om internet? jag menar, hur tror du jag får så mycket ligg på UM? knappast personligheten liksom...


   
SvaraCitera

mm pics or stfu


   
SvaraCitera

aekitsune:

Får se bild så kan jag avgöra vf tjejer gillar honom ^^

honolulu:

mm pics or stfu


   
SvaraCitera

baconkebab:

Kan det vara så att tjejer dras till otroligt sociala killar

Ja.
Och så kanske han får dem att skratta mycket, det är ju en hel del värt. Självsäkerhet gör ju en del också.

Men förstår verkligen vad du menar. Finns folk som är totala sänken men ändå håvar in en massa tjejer.


   
SvaraCitera

ja tjejer dras till riktiga idioter bara dom ser bra ut och får dem att skratta


   
SvaraCitera

Stringburka:

eh jo? aldrig hört talas om internet? jag menar, hur tror du jag får så mycket ligg på UM? knappast personligheten liksom...

Hahaha xD


   
SvaraCitera

Vet man knepen så är det inga svårigheter att charma kvinnor. Och kan man charma dem tillräckligt bra så spelar utseendet inget roll.


   
SvaraCitera

baconkebab:

omkull minst 4-5 olika tjejer medans han var tsm

Krokben?


   
SvaraCitera

Stringburka:

hur tror du jag får så mycket ligg på UM?

Du ger dig på pojkar/män som har samma sexuella mentalitet som dig? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Någon är avundsjuk [cute]

Ytterst lite.

Stringburka:

Stor kuk.

19 enligt han. 19-2 = ~17

Nej men seriöst, han har bilder på sin dase i mobilen och jag råkade se för ett tag sen. [n] Och det vet dom inte innan [wink]

aekitsune:

Får se bild så kan jag avgöra vf tjejer gillar honom ^^

honolulu:

mm pics or stfu

Tror inte han blir sådär superglad på mig då [tard]

Myksa:

Och så kanske han får dem att skratta mycket, det är ju en hel del värt. Självsäkerhet gör ju en del också.

Jo han får dom skratta en del tror jag. Glömde säga att han ljuger som in i helvete också. Man fattar lixom att han ljuger med.. det är det som är det roliga. Men ändå får han fitta! [tard]

OF 5:

bara dom ser bra ut

-1

Jonnybravo91:

Vet man knepen så är det inga svårigheter att charma kvinnor. Och kan man charma dem tillräckligt bra så spelar utseendet inget roll.

Charm existerar inte i hans värld. Sex. Sex. SEX. är vad som gäller för honom. Han gör verkligen allt utan att charma dom [tired]

Lejonhjärta:

Krokben?

Krokben? [confused]


   
SvaraCitera

baconkebab:

Tror inte han blir sådär superglad på mig då

Han blir nog ändå inte glad över denna tråden så VISA BILD FFS


   
SvaraCitera