Aviseringar
Rensa alla

Tjockare slangar till vänster pungkula än till höger.


Ämnesstartare

På min vänstra sida är slangarna mycket tjockare än de slangarna på höger sida. Det varierar från dag till dag, ibland är dom näst intill normala och ibland e dom astjocka. Dom liksom viker sig så att på utsidan ser du ut som en stor klump. Har ritat en bild så att ni förstår vad jag menar. Någon som vet vad det kan vara?
Överdrift men bara så att ni fattar. Ibland är slangarna som sagt normala men ibland är dom jättestora och tjocka.


   
Citera
Ämnesstartare

Försökte posta bild men det verkar inte funka så skitsamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja ha...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slangar? Har jag missat något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Slangar? Har jag missat något?

Aa du har nog missat något stort. Pungkulorna ligger inte löst i pungen utan har "slangar" upp och ut i kuken som bl.a spermierna går igenom 🙂 Hur tror du annars att sperman kommer dit? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Petrovic:

Aa du har nog missat något stort. Pungkulorna ligger inte löst i pungen utan har "slangar" upp och ut i kuken som bl.a spermierna går igenom 🙂 Hur tror du annars att sperman kommer dit? :O

Tror inte att det heter "slangar". [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Tror inte att det heter "slangar". [zzz]

Det vet väll jag också men du borde veta vad jag menar [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom igen någon som vet har jag überUltraAIDSsuperCancer eller är det något annat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjälp mig då era jävlar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bump


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vänstern är starkare än högern[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är problemet egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Vad är problemet egentligen?

Är rädd att det är något jobbigt som man måste operera bort, vattenbrock eller liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nya idealet, lika tjocka sädesledare. Hoppas att alla killar som inte har exakt lika tjocka klämmer lite extra på dom och skämms.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Nya idealet, lika tjocka sädesledare. Hoppas att alla killar som inte har exakt lika tjocka klämmer lite extra på dom och skämms.

Jag bryr mig inte om utseendet speciellt mycket undrar bara om det är något farligt. Dom vänstra e mycket tjockare.


   
SvaraCitera