Aviseringar
Rensa alla

tjockis


Ämnesstartare

Min kropp har gått förbi stadiet där den är mjuk och mysig. Hur gör jag bäst, utan att bli grinig av en eller annan anledning, för att få den mindre mjuk? Vill inte tappa vikt!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

I love lucy/gaia brukar kalla mig för tjockis. =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Min kropp har gått förbi stadiet där den är mjuk och mysig. Hur gör jag bäst, utan att bli grinig av en eller annan anledning, för att få den mindre mjuk? Vill inte tappa vikt!

bara att träna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilleman29:

bara att träna

men fu
vad hur när hur ofta

passaro:

I love lucy/gaia brukar kalla mig för tjockis. =(

feel your pain bro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

I love lucy/gaia brukar kalla mig för tjockis. =(

mm, för att du äter konstant. [shake]


   
SvaraCitera

Jag känner till en riktig flodhäst, han heter Passaro. Flottig och fet som stekt bacon i extra smör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

men fu
vad hur när hur ofta

jadu beror väll på
i början kommer du att gå ner i vikt sen gå upp igen

saken är inte den att du ska sätta dig i den situationen då du bara tränar till ett mål.
du ska komma på något som du alltid kan göra.
vadå ska du träna i 1 år sen lägga av?
då hamnar du ju bara i samma situation igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja gymma. Två gånger i veckan ska nog räcka[y]


   
SvaraCitera

hoppas du ej var seriös med denna osedvanligt dumma fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hoppas du ej var seriös med denna osedvanligt dumma fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad över att jag har så bra disciplin på min kvinna. Så fort jag ser att pallo gått över 35 kg så säger jag att han är tjock, ful och äcklig och borde spy så att jag kan tänka mej att knulla han igen. Vi är så lyckliga ihop[smile]


   
SvaraCitera

Börja simma cirkus 3 gånger i veckan. Då bli man fit! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Min kropp har gått förbi stadiet där den är mjuk och mysig. Hur gör jag bäst, utan att bli grinig av en eller annan anledning, för att få den mindre mjuk? Vill inte tappa vikt!

Minska på kolhydrater så du inte binder lika mycket vatten, kombinera med konditionsträning och valfri styrketräning. Kroppen känns alltid fastare under perioder av träning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sympatiserar med dig... Ett tag ville jag bli riktigt tjock för att veta hur det känns
sen var det inte kul längre och när man väl ramlat ner i diket är det väldigt svårt att ta sig upp...
Önskar jag var halvvägs upp, då skulle jag kunna bli pinnsmal *snyft*


   
SvaraCitera

Motionera och sluta småäta.

Det är väldigt mycket lättare sagt än gjort, dock. Jag försöker själv just nu. Fjärde dagen utan läsk och godis och nyttig(are) mat - jag är så jävla trött och grinig att jag vill dö. [crazy]


   
SvaraCitera