Forumet - Tjockisar

Tjockisar

3782 0 682
Jag förstår inte varför så många tycker att det är ok att vara tjock?
Faktum är att tjocka person är mycket dummare än vi vanliga, vissa kommer säker att säga att DOM ÄR VISST LIKA SMARTA OCH BRA SOM VI ANDRA!!!!! men är dom egentligen det ?

Vara fet är en hälsorisk, man drar lättare på sig sjukdomar, man orkar mycket mindre vilket är SUPER BRA i dagens samhälle va ? :), risken för tidig död är även stor.
Dom som är feta har antagligen missat att man inte enbart kan äta sådant som faller en i smaken, eller är dom för dumma för att förstå innbörden av det.
Dock kan man lätt rätta till problemet genom träning, men vänta här nu .. man ser sällan att dom tränar, uppenbarligen tror dom att det är effektivare att ligga inne vid TVn och grina till gud om att få bli smal.

Nej herregud, tjockisar är idioter enligt mig, att vara fet innebär så sjukt mycket negativa saker och allt kan undvikas med lite fnuttig tanke bakom maten och enkla träningspass, men nej det verkar vara alldeless för svårt för vissa.

Spana också in:

KellyOsbourne:

hur e de bevisat då.. vem har bevisat de??

Det kallas att göra en undersökning, om du är intresserad av att ta reda på exakt hur allt har gått till ikring ämnet så föreslår jag att du tar reda på det själv. Jag tänker inte plocka fram material eller hänvisningar åt dej.
Men vadå mycket dummare? Det är ju ett slags missbruk om man då kommer upp i de mängder att man blir överviktig, det finns hur många olika slags missbruk som hälst som verkligen är skadliga för hälsan, vilket gör att det inte bara är "tjockisar" som är korkade, utan alla de andra missbrukarna också.?