Aviseringar
Rensa alla

Tjockisar


Ämnesstartare

Jag förstår inte varför så många tycker att det är ok att vara tjock?
Faktum är att tjocka person är mycket dummare än vi vanliga, vissa kommer säker att säga att DOM ÄR VISST LIKA SMARTA OCH BRA SOM VI ANDRA!!!!! men är dom egentligen det ?

Vara fet är en hälsorisk, man drar lättare på sig sjukdomar, man orkar mycket mindre vilket är SUPER BRA i dagens samhälle va ? :), risken för tidig död är även stor.
Dom som är feta har antagligen missat att man inte enbart kan äta sådant som faller en i smaken, eller är dom för dumma för att förstå innbörden av det.
Dock kan man lätt rätta till problemet genom träning, men vänta här nu .. man ser sällan att dom tränar, uppenbarligen tror dom att det är effektivare att ligga inne vid TVn och grina till gud om att få bli smal.

Nej herregud, tjockisar är idioter enligt mig, att vara fet innebär så sjukt mycket negativa saker och allt kan undvikas med lite fnuttig tanke bakom maten och enkla träningspass, men nej det verkar vara alldeless för svårt för vissa.


   
Citera

Eh jaha. Dra alla över en kant va? Det du beskriver är väl mer... USAfetton?


   
SvaraCitera

OK då kan vi säga att alla fula kan gå och dö för deras mammor och pappors gener är dåliga då är de dåliga fy skäms era fulingar dööööö[tired]


   
SvaraCitera

Det är bevisat att tjocka människor är dummare än normalviktiga människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

OK då kan vi säga att alla fula kan gå och dö för deras mammor och pappors gener är dåliga då är de dåliga fy skäms era fulingar dööööö

Läste du ens vad jag skrev?


   
SvaraCitera

4chan:

Läste du ens vad jag skrev?

He-he neje.

Seaweed:

Det är bevisat att tjocka människor är dummare än normalviktiga människor.

Då gissar jag på att trådskaparen är fet som fan. [cool]


   
SvaraCitera

Seaweed:

Det är bevisat att tjocka människor är dummare än normalviktiga människor.

okej [surprised]

Tur att jag är smartare än snittet då...


   
SvaraCitera

Angelize:

Då gissar jag på att trådskaparen är fet som fan.

Nej,kanske en onödig formulering bara. Men egentligen är det helt rätt!


   
SvaraCitera

Angelize:

OK då kan vi säga att alla fula kan gå och dö för deras mammor och pappors gener är dåliga då är de dåliga fy skäms era fulingar dööööö[tired]


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera

Ööhh..?? va sku vikten och iQ ha för samband.. Hmm... tror ja it på..

Men liksom precis lika fult och dåligt e de ti va smal också.. elr ja.. ialf om man e väldigt smal.-.


   
SvaraCitera

KellyOsbourne:

Ööhh..?? va sku vikten och iQ ha för samband.. Hmm... tror ja it på..

Men liksom precis lika fult och dåligt e de ti va smal också.. elr ja.. ialf om man e väldigt smal.-.

Det är bevisat att tjocka människors IQ försämras.


   
SvaraCitera

Seaweed:

Det är bevisat att tjocka människors IQ försämras.

hur e de bevisat då.. vem har bevisat de??


   
SvaraCitera

Jag tror dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det jag menar är att om man är tjock så borde det väl vara självklart att man måste börjar träna och äta rätt ? men nej, tjockisarna fortsätter sina dåliga vanor och blir ännu fetar, och ja det är ju jättesmart som ni säger 🙂


   
SvaraCitera